Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Ei Carme des de quan ets tan matinera? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Ei Carme des de quan ets tan matinera?

2 participantes

Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Isona77 23/10/10, 02:22 pm

Reservem l'estudi de dalt tot per mi per quan torni a visitar-te. Noia quina pasada!
La Natàlia es una mena de cicló jo vaig flipar perquè si tot el dia porta aquesta marxa nomès de veure-la ja estic esgotada. M'ho vaig passar molt be.

A veure si envies una foto que vull veure com estàs. Encara que ja veig que desprès de la matinada que t'has pegat deus estar ben clapada. Sleep Sleep Sleep
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Re: Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Panter 23/10/10, 02:33 pm

Grrrrrr, ni t'ho pensis Evil or Very Mad ara la Natàlia em fa anar al seu ritme i a les 6 del matí ja m'estava trucant per anar al perruquer. Avuí ja ha estat dues vegades..."como un ciclón", fa uns deu minuts que se n'acaba d'anar, abans però, m'ha deixat tota maquillada i m'ha fet "una puesta a punto. Fins i tot m'ha dit que et posessis la webcam pq em puguessis veure...ah! i m'ha comprat unes arracades d'argolla....madre del amor hermosooooooooooo Rolling Eyes
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Re: Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Panter 23/10/10, 02:39 pm

No t'he dit que ha valgut la pena la matinada...porto unes metxes.......... affraid
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Re: Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Isona77 23/10/10, 09:19 pm

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Ticwapa
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Re: Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Panter 23/10/10, 09:36 pm

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Firewo7e1
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ei Carme des de quan ets tan matinera? Empty Re: Ei Carme des de quan ets tan matinera?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum