Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

+5
Isona77
noia09
Sinuhé
arcoiris
VlCTUR
9 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 01/10/11, 02:37 am

Mentida: Ara dorc am el cap al nord i els peus al sud pero en altre pis on he viscut tota al vida dormia al reves Crying or Very sad
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 01/10/11, 02:40 am

Q S.
l´agradaria volar
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 04/10/11, 01:04 am

Jejeje, jo dormo sempre amb els peus al nord i el cap al sud, perquè és com dormo millor.

I si, es veritat que m'agrada volar. De fet ho faig molt sovint en somnis. Bé, més que volar, somnio que faig uns salts molt grans i alts, i recorro grans distàncies saltant. De tant en tant puc parar-me dalt d'un arbre o d'un terrat. És curiós, és un somni recorrent que m'agrada molt.

QS li agrada anar al teatre.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  NALA 04/10/11, 10:11 pm

Veritat, m' agrada molt. Però hi vaig poc sovint doncs a on visc el preu és molt car.

QS... no troba l´hora d´anar a dormir a la nit i l´hi costa llevar-se al matí pale
NALA
NALA

Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Guaita qui ha vingut !!!, la Nala !!!. Encantat de veure't per aquí.

Missatge  VlCTUR 05/10/11, 07:01 pm

Mentida, és just a l'inrevés. Hauria de ficar-me al llit a les sis del matí, i hi ha dies que faig el paperina fins el migdia. Avui he llegit que que per cada 15 anys de treballar de nit, s'envellexen 5 anys més. Crying or Very sad

QS. s'ha apuntat a la moda dels texans foradats (més que res per que vol evitar la factura de canviar la junta de l'assecadora de roba)
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 06/10/11, 01:11 am

!HOLA NALA!
Quina alegria mes gran.
Ais que no puc posar afoticos, sino et posaria una ram de flors ben xulo.
sols puc posar esta flower flower flower flower flower flower
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 06/10/11, 01:13 am

Mentida.
Es perque els texans costen molt de cosir.
Q S.
L´agraden els tulipans
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  NALA 08/10/11, 08:18 pm

Moltes gràcies Arcoiris, a mi també m´ha agradat retrobar-te. Tot i que no sé si tornaré per aqui, tinc molta feina i vaig trobar el link al grup de casualitat fent neteja al PC. Jo tampoc recordo còm posar imatges per aqui, ho vaig a provar. Una abraçada gran i t´envio una floreta per si no m´en surto flower

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Mckusa-mcsusaflo1
NALA
NALA

Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  NALA 08/10/11, 08:21 pm

Veritat, m´encanten els tulipans.

QS... acumula factures fins al dia que cobra la nòmina, aleshores les paga i es deixa mig sou Crying or Very sad
NALA
NALA

Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  NALA 08/10/11, 08:27 pm

Ostres, se m´havia oblidat saludar al Victor, una abraçada gran per a tu també flower
Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Calvin%2Band%2BHobbes%2BHug
NALA
NALA

Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 13/10/11, 12:45 am

Moltes gràcies Nala, és agradable retornar a aquest racó i compartir una estoneta amb els vells amics, fora del soroll del mon.

Ja no recordo, tampoc, com es posen fotos... vaig a provar.

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Murakami_flower_ball
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 13/10/11, 12:48 am

Mentida, .... no em deixo mig sou en factures, més aviat em deixo 3/4 i mig del sou. Sad

Qui segueix sempre mira d'aparcar a dos pams de la vorera, no sigui que després no pugui girar les rodes.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 14/10/11, 01:31 am

Si tens raó Victor. És agradable tornar aquí i poder compartir unes lletres amb vosaltres i veure que no esta mort del tot.

Mentida. Quan tenia cotxe aparcava on podia i com podia, sota de la vorada ariba de l'vorera enmig de la vorera ... jeje.
Qui segueix té ganes de que vingui el fred.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 17/10/11, 06:46 am

Síiiii, ... i menjar castanyes, panellets i boniaaaaaaaatos.

QS, li agraden els boniatos bullits, amb un raig d'oli i acompanyant un bon bistec. Razz
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 17/10/11, 08:41 pm

Mentida res de bistec, ni d´oli. Els moantios m´ agraden bullits amb sucre i canella o amb llet de pot, o amb mel o amb mermelada. Ji ji no soc llepolona ni res.
Q.S.l´agrada cantar.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 10/11/11, 05:58 pm

Veritat de la bona, m'encanta cantar. Crec que hi ha poca gent que no li agradi.

Qui segueix li agrada la sopa Wink
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 14/11/11, 02:43 am

Veritat m` agrada la sopa sempre que no estiga freda.

QS l´agraden les cabañes en la montaña en la llar amb foc.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  Isona77 14/11/11, 01:59 pm

OOOOOOOOH i tan que sí que m'agraden. Soc molt rústica jo.flower



A qui segueix no li agraden les campanyes electorals ni els polítics... ja ja jaja
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  arcoiris 15/12/11, 08:24 pm

Veritat, i cada dia meyns.
QS. l´agrada Mohuriño.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  Panter 16/12/11, 08:50 am

Mentida....ni el Mohuriño, ni el futbol!!!

Q.S. li agraden les torrades de pa amb all...Laughing
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 04/01/12, 04:45 am

Veritat, però m'agraden més les d'All amb Pa.

Surprised XD
Very Happy XD
Laughing XD

Qui Segeuix té dislèspia ... Neutral



VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  Panter 04/01/12, 05:54 pm

Grrrrrr, mentida, que la dislepsia no esisteeee!!!!



QS. sempre té calor...
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 02/05/12, 03:38 pm

Mentida, sempre tinc feina (W) .... (acudit termodinàmic), jajaja.



QS. es menja el paté del gos i les pipes del lloro.

VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  Panter 09/05/12, 03:48 am

Mentida....coxina mentida!!! El gos és qui es menja el meu menjar, i no tinc lloro pq se t'enduen el dit amb el bec.Razz

Q.S. Li agrada moooolt la xocolata:D
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  VlCTUR 29/02/16, 12:18 pm

Veritat, la negra i la que duu llet, en tableta, desfeta o fondant; freda o fumejant; i, ja posats, amb nata. I si no és molt demanar, acompanyada d'unes torradetes amb mantega i melmelada de maduixa.Tot ben sucadet i llepant-me els dits. Razz

QS celebra dues vegades el seu aniversari els anys de traspàs Very Happy
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA - Página 3 Empty Re: Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum