Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Aquet tipus de persona es fa estimar. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Aquet tipus de persona es fa estimar.

3 participantes

Ir abajo

Aquet tipus de persona es fa estimar. Empty Aquet tipus de persona es fa estimar.

Missatge  Joan 21/09/10, 01:54 pm

A la vida et trobes amb persones de molts tipus. N’hi ha que són autèntics tsunamis: entren fent molt soroll, arrasant, però, després de la gran onada, queden en ben poca cosa i n’hi ha que actuen de manera ben diferent: amb prudència, discreció, paciència, constància i, mica en mica, sense que te n’adonis, es van fent un lloc.

Son persones que sembla que no hi siguin, perquè van de puntetes, però hi són i, passa a passa, van deixant petjada, i, amb aquesta manera d’actuar, van fent que s’hi compti amb elles, perquè fan sentir bé, perquè t’hi trobes còmode amb elles, perquè donen pau, a més de permetre’t ser i actuar tal com ets.


Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Aquet tipus de persona es fa estimar. Empty Re: Aquet tipus de persona es fa estimar.

Missatge  Isona77 21/09/10, 02:00 pm

Es una gran veritat. No el que fa més soroll es el que més fa...
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquet tipus de persona es fa estimar. Empty Re: Aquet tipus de persona es fa estimar.

Missatge  arcoiris 21/09/10, 02:13 pm

A la vida et trobes amb persones de molts tipus. N’hi ha que són autèntics tsunamis: entren fent molt soroll, arrasant, però, després de la gran onada, queden en ben poca cosa i n’hi ha que actuen de manera ben diferent: amb prudència, discreció, paciència, constància i, mica en mica, sense que te n’adonis, es van fent un lloc.

Son persones que sembla que no hi siguin, perquè van de puntetes, però hi són i, passa a passa, van deixant petjada, i, amb aquesta manera d’actuar, van fent que s’hi compti amb elles, perquè fan sentir bé, perquè t’hi trobes còmode amb elles, perquè donen pau, a més de permetre’t ser i actuar tal com ets.
[i]


Tens tota la rao Jaume. Estic totalement d´acort.
Per sort jo tambe tinc persones així en la meva vida i es veritat que es fan estimar i molt.
Diuen que un veritable amic es quell que es queda al teu costar per sempre, i no em referizco fiscament, perque esta clar que aixo no pot ser sempre. Peri si que pots contar en ixa persona sempre, que sents el seu carinyo i el seu sempre.
Que les circunstacies de la vida poden cambiar molt, pero els veritables sentiments no cambien tant.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquet tipus de persona es fa estimar. Empty Re: Aquet tipus de persona es fa estimar.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum