Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català

2 participantes

Ir abajo

Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Empty Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català

Missatge  Sinuhé 22/02/10, 09:45 am

De denunciadora d'atacs al català a acusada de "desórdenes públicos"

Àngels Monera va aquest dilluns a judici per un fets esdevinguts a l'aeroport de Girona amb la Guàrdia Civil

"El passat 3 de setembre al matí, jo, Àngels Monera, i la meva família vam perdre un vol a l'aeroport de Girona en direcció a l'Alguer. El motiu és que vam gosar adreçar-nos als guàrdies civils en català. La seva actitud prepotent i de menyspreu cap a la llengua i la nostra insistència en que teníem el dret d'usar-la, va suposar la meva retenció a les dependències de la Guardia Civil dins l’aeroport". Aquest és un petit relat on Àngels Monera expressa la seva indignació per uns esdeveniments que van convertir el que era una festa i unes jornades d'alegria compartida en una mal dia, en un malson.

La família va denunciar els fets a alguns mitjans i a la Secretaria de Política Lingüística. Ara, ha rebut una citació com a acusada en un judici que tindrà lloc aquest dilluns a Santa Coloma de Farners, per "desórdenes públicos", a tres quarts d'onze del matí.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Empty Re: Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català

Missatge  Isona77 22/02/10, 09:18 pm

Visca la llibertat d'expressiò! Per una Catalunya LLIURE

Acusada de "desórdenes públicos" per parlar en català Estelades
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum