Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
PER A NOIA Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
PER A NOIA Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
PER A NOIA Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
PER A NOIA Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
PER A NOIA Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
PER A NOIA Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
PER A NOIA Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
PER A NOIA Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
PER A NOIA Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


PER A NOIA

4 participantes

Ir abajo

PER A NOIA Empty PER A NOIA

Missatge  FOC 03/08/09, 08:03 pm

Ché aixo no es fa, m'has fet emocionar. Acabo de llegirte allá on diuent que es cat pero que es mentida i en sap greu que haguis arribat a la mateixa conclusió que vaig arribar jo i sé que aixo fa una mica de mal perque hi van ficar molta il.lusió i hem vist com s'ha deixat de banda als participants o be antics o be que mos creient una mica importants (ilusos que som) i han donat mes espenta a un altre tipus de comunitat. Tens raó quan dius que vas lluitar molt per la comú quan ningú ficaba res (de fet en aquesta comu del sinuhé hi som uns quants dels que no van tirar mai la toballola) i que sapigues que jo si t'ho valoro i ho agraeixo. Pot-ser no tindries que haberme anomenat pos jo no soc ara mateix massa del agrado dels que hi han i potser les respostes que rebras seran del tipus que han tingut tots els que han tingut una mirada nostalgica : no t'agrada? pos no mires. De totes formes repensateu una mica perque si jo ja no tenia molts motius per tornar si persones com tu no estan en tinc menys. Una forta abraçada.
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  FOC 03/08/09, 09:14 pm

PER A NOIA 600px-US_69.svg
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  Mae_10 03/08/09, 11:08 pm

[color=green]Hay cosas q no entiendo.
Yo cuando me voy de un grupo, no digo nas, a no ser q me echen.
Por eso hay cosas q no entiendo.
Esto va por Foc y por Noia, ¿q vais a cambiar diciendo lo q habeis dicho?
Creo q nada, yo no entro mucho en ese grupo, pero por falta de tiempo, me interesan mas otros.
Lo q si q tengo claro, es q panel q no me gusta, lo paso de largo.
Por eso no entiendo much[/
color]as cosa
s.
Mae_10
Mae_10

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 18/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  Mae_10 03/08/09, 11:10 pm

A tos le sale lo q me sale a mi???????????

lo de size y to eso?
Mae_10
Mae_10

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 18/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  Mae_10 03/08/09, 11:22 pm

q sepais q se me ha quedado el panel a mediasssssssssssss
Mae_10
Mae_10

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 18/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  noia09 03/08/09, 11:59 pm

sé que aprecies el q feia... i moltes vegades el q faig, se que per això em vas convidar a l'altra comunitat, pq sabies q m'hi sentiria bé, encara q m'ha costat força... jejej

Tant com emocionar-te no ho crec! t'he anomenat pq he volgut, pq marxava i mes igual q m'ataquin per anomenar-te, de fet Arian, ja m'ha atacat.

No et pensis .. em fa pena marxar i veure q només han contestat 4 a la meva despedida... que tb m'he despedit del panell de reflexió ... i q torna a estar a mitja pàgina, apunt de desaparèixer per sempre...

Vaig tornar amb una il·lusió tremenda, amb bons records de vells temps, i al veure lo activa q estava... em vaig il·lusionar massa... quant vaig veure q marxaves... vaig començar a perdre la força... fins q l'he eprdut del tot...

Sempre podrem tornar... però no crec q tot sigui com voldriem..

Una abraçada a tu i a tots...

i a tu Arco, pel q m'has dit, sense q ho hagis posat aquí.
noia09
noia09

Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 07/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  arcoiris 04/08/09, 12:31 am

Foc:
No estic d'acord en el que dius que no ets del agrado dels participants d'allí.
Crec que excepte per una persona, tot el món t'aprecia, et valora i li agradaria que estiguessis entre ells.
Mae:
Tampoc estic d'acord amb tu, em sembla que Noia, ha fet molt bé al explicar els motius i crec que ho ha fet de forma molt adequada.
A mi no m'agraden els llocs on es funciona, amb el: “això és així perquè ho dic.”
Jo també sóc de les que prefereixo callar i marxar, però tampoc estic d'acord amb que no s'aconsegueixi res mai, dient el que un pensa.
Per això admiro a les persones que són capaces de dir el que pensen i que intenten canviar les coses per a millor.
Solament quan un ho ha intentant alguna vegada és quan pot llençar al tovallola. I això és el que li passa al Foc, que intento que les coses fossin millor i… Bueno ja sabem el que va passar.
A mi el que no m'agrada dels fòrums és que s'utilitzin com mig per a fer mal a algú i crear conflictes, que no sapiguem crear un ambient d'harmonia i de respecte entre els participants.
Espero que almenys en aquesta petita comunitat puguem aconseguir això.
Noieta:
No tornarem a tenir el vell Cat, pero si que seguirem tenir els vells amics de sempre els que son de veritat.
Destijo de tot cor que aqui et trobis sempre agust i que puges dir i cambiar consevol cosa que vullguis.
Esta comunitat la fem entre tots i som nosaltres els que cadia decidim com volem que siga.
Al meyns mai he vist al administrador que digue el contrari.
Aissssssss ara va i m{ expulsa per parlar. Comoooor
Una salutació per a tots. rosa
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  Invitat 04/08/09, 04:35 pm

Bé, que us he de dir del que faria jo si marxés d'una comunitat?...doncs el mateix que ha fet la Noia. No pq els que queden es mereixin el meu acomiadament (que estic segura que molts si que s'ho mereixen) sinó pq quedi constància de les coses en les que no estic d'acord. Guanyar, no guanyaré res, però al menys faig servir el dret de la "pataleta" que sempre he pensat que SI serveix per alguna cosa. Clar que això va en caràcters, però el que està clar, tinguis el tarannà que tinguis, és que amb el silenci no avances res.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  FOC 04/08/09, 07:54 pm

a mes panter si ho ha fet será per que el lloc de a on ha marxat o la gent que hi ha li te apreci, dels llocs que ni fred ni calor posiblement no gastariem paralules
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  noia09 05/08/09, 12:01 am

tens raó foc, si no m'importés, no mhi esforçaria.
noia09
noia09

Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 07/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PER A NOIA Empty Re: PER A NOIA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum