Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

4 participantes

Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  Invitat 30/07/09, 02:50 am

Foc, aquesta és la pregunta, que no experiment, que volia preguntar.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  Sinuhé 30/07/09, 08:45 am

Fa molts anys, i durant una època, hi vaig pensar força. Sentia dins meu una terrible sensació d'angoixa al fer-ho i vaig decidir no pensar-hi més. Vulgui o no vulgui passarà, i no cal donar-li voltes a un tema que sé que no depèn de mi, i que només em provocarà malestar.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  FOC 30/07/09, 11:43 am

a mi en fa por que m enterren viu... vaig vore una peli que tractaba d'aixo de petit i desde llavors que hi tinc panic... deixar aquet mon? la mort forma part de la vida i el que mes m'amoina es que deixare de gaudir la meva familia i els meus amics
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  Invitat 30/07/09, 03:15 pm

A mi no em fa por, però si pena. Pena de deixar aquest món i totes les persones que estimo. Això ve arràn de la pregunta de l'Arco de "qui sóc jo". Doncs no som res i si importem algú, és als més propers. El nostre pas per aquesta vida no te cap transcendència, ni tan sols sabem el dia que farà després del nostre decés. Tampoc sabrem quina ruta prendran els nostres fills, ni tampoc estarem amb ells en els moments més febles de la seva vellesa. Sempre he dit que els creients de veritat, tenen una grandísima sort, pq creuen que els espera quelcom especial, sobretot si "es porten bé"
Els altres mortals tenim que arrossegar la feixuga càrrega de creure que tot s'acaba i irremediablement ve la pregunta: "per què" Gairabé tothom que se li fa la pregunta de com voldria morir, et contesten que sense patir dolor....jo dec de ser molt rara, pq penso que només amb molt dolor i patiment, es pot tenir ganes de deixar de viure i, com el dolor està per sobre de tot, ni et deixa fer-te la pregunta del per quà.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  M@yte 30/07/09, 07:14 pm

He vist morir a molta gent, no m'atreveixo a dir milers de persones, però en vint anys treballant estarà molt prop.
He vist morir a gent de totes l'edats, races, condicions i per multiples causes.
No em fa por morir, em fa por com morir.
No sóc catolica, no creo en el cel ni en l'infern, però fa un temps lei un llibre, regal d'una pacient que es diu El Secret de Paula, em va agradar, i he decidit que vull anar a aquest cel.
M@yte
M@yte

Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 30/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  arcoiris 30/07/09, 08:07 pm

A mi no em fa por la mort en si, ni el que hagi després de la mort, perquè no crec ni en cels ni en inferns, ni en reencarnacions. Això m'angoixaria mes que la pròpia mort.
De vegades veig la mort com un descans, com una manera de deixar de sofrir, d'angoixar-me i confesso que fins i tot alguna vegada, he desitjat estar morta per a no sentir res de res.
Però en canvi sí que em dóna molta por el dolor, el veure com el teu cos ja no es val per si mateix, l'adonar-te que t'has quedat postrada per a sempre en un llit i que ja no pots fer res per a sortir d'aquí, i que l'única cosa que et queda és esperar que sigui la mort, la que et robi l'últim alè,quant ella vullgua, i no quant tu vullguis
Em fa por pensar, que potser en l'hora de la meva mort, no haurà ningú al costat de la capçalera del meu llit per a agafar-me la mà i dir-me adéu.
Em fa por pensar en totes les coses que m'hagués agradat fer i no vaig fer i que es que ja mai les podre fer.
Em fa por pensar que em marxaré sense poder dir el meu últim, "t{ etimo", a qui a mi m'agradaria.
I em fa por pensar que vaig poder ser més feliç, del que vaig ser i que vaig poder haver fet més feliç a qui no vaig fer.
Aggggggggggggggg que trist m'he posat. Sad
Jueeeeeeeeer, Carmen podies haver-nos preguntat si ens fa por anar-nos de vacances, o llençar-nos a una piscina, o si som multiorgasmics, per alegrernos una mica, Nu? Enfadat
Aisssssssssssss.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius... Empty Re: Us fa por el fet d'haver-os d'anar del món dels vius...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum