Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


"Que és morir-se? Tornar-se estrella"

Ir abajo

"Que és morir-se? Tornar-se estrella" Empty "Que és morir-se? Tornar-se estrella"

Missatge  arcoiris 24/07/09, 07:26 pm

Jo crec que s'ha parlat molt de la mort de Michael Jackason, i molt poc de la mort de Vicent Ferrer.
Avui he trobat aquest article per casualitat i he volgut compartir-lo amb vosaltres.
Crec que aquest home es mereixia ocupar el lloc d'una estrella en el cel.
Tots deuriem ser una mica com ell. estel



"Que és morir-se? Tornar-se estrella" DmljZW5z_137275_6916_1



“Tengo muy claro que ninguna acción buena se pierde en este mundo. En algún lugar quedará para siempre.” – Vicente Ferrer.

"Que és morir-se? Tornar-se estrella"
M.Rodoreda.

Les decisions no es prenen, es fan. A vegades ,pensem amb el que "HEM" de fer: Que si estudia, que si fer una carrera, que si fer diners, que si t'has de casar, que si has de tenir fills, que si t'has de fer una assegurança...Epa, PARA'T!! Para't i pensa, en el que vols fer realment, la vida és fer les coses, no és deixar-te porta, per la corrent.

Vicens Ferrer, era això. Ell dominava el riu. Ell acollia els cors. Ell escoltava l'aire. Ell va fer als intocables, tocables, pel cel i per la terra.
I tu? Si tu! Que faràs? Viuràs i moriràs. I ja està. Perquè en veritat, fa por ,escoltar-se i saber el que un vol fer realment.
Ja sabem tots, que sí, que hem de pagar un pis, una hipoteca, el menjar, el transport, les escoles. Epa ,PARA'T! Para't i pensa en què t'impedeix fer-ho. Diguem, que potser és el sistema? Segur que tu solet ja hauràs arribat.
I que va fer aquest bon home? Ell es va escoltar i va dir, jo faré lo impossible i ho va fer. I tu que has fet a la vida? Pagar una hipoteca i reprimir els teus somnis entre ciment i barrots? Jo, quan em mori, no em vull ofegar en un riu, en vida, em vull banyar, en mort, vull il.luminar el cel i veure el riu,, des de d'alt.

Vicens Ferrer, a ensenyat a molta gent a viure i a saber viure. Ell, ha sapigut ser l'estrella del cel d'India en vida i en mort. Ha il.luminat els cors més pobres i els ha convertit en els cors més forts de la terra. Ha sapigut dir no ,als grans capitals i dir sí ,als més misarables.
I tu? Avui dorm tranquil ,que demà hauràs de reprimir algun somni més. Jo me'n vaig a dormir pensant ,que encara hi ha gent com ell i com nosaltres, que aconseguirem lo impossible. I poc a poc, lo impossible, ja s'està fent possible.

Aquesta nit ,una nova estrella il.lumina la terra acida i podrida ,que de mica en mica, d'estrella en estrella, acabarà sent la terra que volem.


La Humanitat pateix dues malalties: la malaltia de la fam i la de l'egoisme
Els polítics haurien de plorar en veure tot el que està passant.

Si vols ser ric, dona; si vols ser pobre, no donis res a ningú.
Pensaments i frases: Vicenç Ferrer


arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum