Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Un empresari s´apiada del lladre, que el volia robar.

Ir abajo

Un empresari s´apiada del lladre, que el  volia robar. Empty Un empresari s´apiada del lladre, que el volia robar.

Missatge  Jaume 08/06/09, 06:46 pm

AFP - l'amo d'un local de menjars de Nova York va frustrar un robatori per després apiadarse del lladre, que va dir no poder alimentar la seva família, per la qual cosa li va donar 40 dòlars i una barra de pa, segons va revelar un vídeo de l'incident.
Un vídeo publicat el dimarts pel diari Newsday a la seva pàgina web
http://www.newsday.com mostra un home emmascarat movent un bat mentre entra en una botiga de menjar ràpid a Shirley, Long Island, poc després de la mitjanit del 21 de maig exigint diners.
Quan el propietari de la botiga, Mohammad Sohail, treu un rifle, l'emmascarat s'agenolla i sembla demanar perdó. "Va dir 'ho sento, no tinc diners ni treball, la meva família està famolenca'", va comentar Sohail al canal local 12, qui el va identificar. "Em vaig sentir malament per ell (...) Li vaig donar 40 dòlars", va afegir.

Sohail va dir que no pensa presentar càrrecs.
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum