Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
A la presó per escandalosa... al llit Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


A la presó per escandalosa... al llit

2 participantes

Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Sinuhé 12/05/09, 05:13 pm

A la presó per escandalosa... al llit Cridaners Una dona britànica de 48 anys, Caterine Cartwright, ha acabat a la presó per haver ignorat una ordenança que l'obligava a no fer tant soroll mentre mantenia relacions sexuals amb el seu marit.

Diversos veïns de Wearside, barri de la ciutat britànica de Washington, s'havien queixat moltes vegades a les autoritats pel fet que la seva veïna, una dona de 49 anys anomenada Caterine Cartwright, era molt escandalosa al llit matrimonial.

Deixava que el seu llit colpegés les parets i emetia crits i gemecs a un volum desorbitat. El 17 d'abril, un jutge havia emès una ordenança contra els comportaments antisocials, imposant-li no fer soroll durant quatre anys, encara que es trobés al seu país d'origen, que és Anglaterra.

Però en només deu dies Carolina ha empipat als veïns amb pràctiques sexuals molt escandaloses al costat del seu marit Steve a primera hora del matí. La policia ha constatat la violació de l'ordenança i l'ha arrestat. Romandrà al calabós fins al 5 de maig. Després serà processada.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Invitat 12/05/09, 07:40 pm

Si això es fes a Catalunya, o a qualsevol altra comunitat autònoma, tindriem mig païs empresonat.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Sinuhé 13/05/09, 08:48 am

Tant escandaloses són totes les dones, Lector ?
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Invitat 13/05/09, 12:05 pm

Les dones i també els homes, Sinuhé, jo he sentit des de casa meva més d'una vegada cada bram de veïns i veïnes....
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Sinuhé 13/05/09, 04:20 pm

Si, tens raó, jo des de casa no, però recordo una nit d'hotel en que els brams a l'habitació veina eren espectaculars. Però bé, això és bona cosa i no fa mal a ningú.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Invitat 13/05/09, 04:33 pm

Home, no és tan inocu això com pot semblar en un primer cop d'ull, aquest soroll tan fort de vegades acaba despertant els nens, i si són petits inclús agafen por, i els més grandets es neguitegen i pregunten què està passant a casa dels veïns. Una vegada jo mateix vaig estar a punt de trucar la policia perquè els crits que sentia em feien pensar que estaven matant una dona, fins que altres sons diferents em van descobrir que es tractava d'una cosa molt diferent i que els crits els feia una veïna nova, la dona d'una parella que feia pocs dies que s'havien instal.lat en el pis de sota del meu.

Crec, al capdevall, que quan es viu en habitatges que es toquen entre si, s'han de tenir uns mínims de discreció i consideració cap als veïns, inclús en aquests moments de desenfré.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  arcoiris 15/05/09, 12:34 am

Pobra dona.
Que li obliguin a insonoritzar les parets, o que li posin un horari de dia, on no desperti a ningú. Però ficar en la presó a algú per això, em sembla injust amb la quantitat de delinqüents que caminen solts per ahi.

Per altra part estab pensat si les persones que criden tant i els que no diuen ni "mu ",sentiran el mateix plaer. Perquè si és així la diferència a l'hora de sentir deu ser abismal.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A la presó per escandalosa... al llit Empty Re: A la presó per escandalosa... al llit

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum