Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Un fantasma escocès, de veritat? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Un fantasma escocès, de veritat?

3 participantes

Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Sinuhé 01/04/09, 05:46 pm

Un fantasma escocès, de veritat? Fantasmaescoces
Experts en muntatges fotogràfics han confirmat que la fotografia que va fer Christopher Aitchison el maig del 2008 a les ruïnes del castell escocès de Tantallon del segle XIV (situat a dalt d'una muntanya aïllada a prop de North Berwick, a la costa est d'Escòcia), i en que apareix un rostre fantasmal, no està trucada.

El rostre, que no se sap si és d'home o de dona, apareix mirant des d'una finestra del castell de Tantallon. Alguns diuen que només es tracta del reflex de la llum a les pedres del castell i n'hi han d'altres que creuen que es tracta del rei Jaume V d'Escòcia.

Richard Wiseman, un professor escèptic que va estudiar la fotografia diu que el fenomen 'és realment molt curiós. Tres experts en fotografia van estudiar la foto i diuen que no té retocs de photoshop en cap cas'. I afegeix: 'La figura sembla que va vestida d'època però sabem al 100 per cent segur que el castell de Tantallon no és la classe de lloc on els guies van vestits d'aquesta manera'.

L'autor de la fotografia, Christopher Aitchison, diu al respecte: 'No vaig notar la presència de res ni de ningú quan vaig prendre la fotografia, només vaig notar l'anormalitat quan ja era a casa'.

A la web www.scienceofhauntings.com van demanar al públic que enviés imatges amb aparicions fantasmals per a que els experts les analitzin, i les millors es publicarien a la web. Van rebre més de 250 fotografies i van votar més de 250.000 persones. Aquesta fotografia va ser la guanyadora amb el 39% dels vots.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Isona77 04/04/09, 03:29 pm

Sinuhe: he volgut ampliar-la un 100%, o sigui el doble i el que es veu es això:

Un fantasma escocès, de veritat? Fantasmaescoces
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Isona77 04/04/09, 03:31 pm

Crec que es pot ampliar una mica més sense perjudici de l'imatge. Realment no se que pensar.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty ,,

Missatge  tuina2008 04/04/09, 09:25 pm

jo vaig veure un fa uns anys quant treballa al Hotel Regina de Vallfogona de Riucorb (dura historia d'aquest hotel)
. no se que pensar d'aquesta foto, pero que hi han..hi han...

Isona77 escrigué:Crec que es pot ampliar una mica més sense perjudici de l'imatge. Realment no se que pensar.
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Isona77 05/04/09, 02:13 am

Doncs mira tuina, jo el que et puc dir es que una neboda meva va anar a passar uns dies de vacances a cert hotel amb dues amigues més. Ara no recordo el nom però ja el demanaré , aprop del Pirineu. Quan varen arribar a l'habitaciò les finestres i portes dels armaris s'obrien i es tancaven soles. Una de les noies va dir que potser ella ho podia solucionar.

No sé que va fer però allò va ser de bogeria: les portes s'obrien i es tancaven soles i els sorolls anaven en aument. Fins i tot les finestres. Les noies varen arribar a les cuatre de la matinada espervarades amb uns ulls esgarrifats i sense ganes de tornar-hi mai més.

Això es una història real.

Els fantasmes son com les meigas: de haberlas hay-las... What a Face
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Sinuhé 06/04/09, 08:48 am

Ostres doncs jo no n'he vist mai cap. Bé, de fantasmes de carn i ossos, si, que és una espècie molt corrent.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty jjajajaja

Missatge  tuina2008 06/04/09, 10:32 am

Si d'aquestos de "tinc un Mercedes" o "guanyo tant" o me'n vaig de vacances a..."
I despres passen els 15 dies menjant bikinis..si..molt hispanic aixo
a veure jo se el que vaig veure, ni vaig sentir por ni res, solament sorpressa e incredibilitat..

Sinuhé escrigué:Ostres doncs jo no n'he vist mai cap. Bé, de fantasmes de carn i ossos, si, que és una espècie molt corrent.
avatar
tuina2008

Nombre de missatges : 145
Fecha de inscripción : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Sinuhé 06/04/09, 11:30 am

Doncs a veure si ho expliques que em tens intrigat...
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Isona77 10/04/09, 01:14 am

Doncs veureu: les meves nebodes varen anar a un hotel i m'he assebentat i no es del Pirineu sino de Salou i l'han tancat. Suposso que es evident el per què.

L'altre dia us en vaig explicar un xic. Elles varen arribar pels vols de la Setmana Santa i al entrar l'habitaciò varen veure com alguna porta: la del bany i la de l'habitaciò es tancava i obria. Una de les amigues va dir que ella això ho solucionava rapit. Total, va recitar una mena d'oracle i allò va ser de bogeria: els quadres de les parets voltaven i giraven sols, les portes dels arrmaris i finestres s'obrien i tancaven constantment i els llits trontollaven.

Vaja que allà voldria jo veure l'exorcista.

Les noies varen arribar amb els ulls fora d'òrbitas esperitades a casa i la cosa va acabar així.

O sigui que ja ho sabeu: si no apliqueu l'oracle adecuat més val fotre el camp... per si de cas no prenguesim mal. What a Face
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Un fantasma escocès, de veritat? Empty Re: Un fantasma escocès, de veritat?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum