Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


ET DESIG PER VICTOR HUGO

3 participantes

Ir abajo

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Empty ET DESIG PER VICTOR HUGO

Missatge  arcoiris 05/02/11, 09:43 am



Et desitjo primer que estimis, i que estimant, també siguis estimat. I que, si no és així, siguis breu en oblidar i que després d'oblidar, no guardis rancors. Desitjo , doncs, que no sigui així, però que si és, sàpigues ser sense desesperar.

Et desitjo també que et ngas amics, i que, fins i tot dolents i inconsecuen et s, siguin valents et si fidels, i que almenys hagi un en qui puguis confiar sense dubtar. I perquè la vida és així, et desitjo també que et ngas enemics. Ni molts ni pocs, en la mesura exacta, perquè, algunes vegades, et qüestions teves pròpies fer et ces. I que entre ells, hi hagi almenys un que sigui just, perquè no et sentis massa segur.

Et desitjo a més que siguis útil, però no insubstituïble. I que en els moments dolents, quan no quedi més res, aquesta utilitat sigui suficient et per mantenir et tenir et en peu. Igualment et , et desitjo que siguis toleren et , no amb els que s'equivoquen poc, perquè això és fàcil, sinó amb els que s'equivoquen molt i irremediablemen et , i que fent bon ús d'aquesta tolerància, serveixis d'exemple als altres.

Et desitjo que sent jove no maduris massa de pressa, i que ja madur, no insisteixis en rejovenir, i que sent vell no et dediquis a desesperació. Perquè cada edat té el seu plaer i el seu dolor i cal deixar que flueixin entre nosaltres.

Et desitjo de pas que siguis tris et . No tot l'any, sinó tot just un dia. Però que en aquest dia descobreixis que el riure diari és bo, que el riure habitual és sosa i el riure consten et és malsana.

Et desitjo que descobreixis, amb urgència màxima, per sobre i malgrat tot, que hi et n, i que et rodegen, éssers oprimits, tractats amb injustícia i persones infelices.

Et desitjo que acariciïs un gat, alimentació et sa un ocell i sentis a una cadernera alçar triomfen et el seu cant matinal, perquè d'aquesta manera, sentiràs bé per res. Desitjo també que pla et s una llavor, per més minúscula que sigui, i l'acompanyis en el seu creixement, perquè descobreixis de quantes vides està fet un arbre.

Et desitjo , a més, que et ngas diners, perquè cal ser pràctic. I que almenys una vegada per any posis part d'aquests diners enfront et a tu i diguis: "Això és meu", només perquè quedi clar qui és l'amo de qui.

Et desitjo també que cap dels teus afectes mori, però que si mor algun, puguis plorar sense lamentar et i patir sense sentir et culpable.

Et desitjo per fi que, sent home, et ngas una bona dona, i que sent dona, et ngas un bon home, demà i al dia següent et , i que quan estiguin exhausts i somriuen et s, parlin sobre amor per recomençar.

Si totes aquestes coses arribessin a passar, no et NGO més res a desitjar et .

arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Empty Re: ET DESIG PER VICTOR HUGO

Missatge  Isona77 05/02/11, 03:29 pm

Utopies amb les que poder sommiar... Wink
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Empty Re: ET DESIG PER VICTOR HUGO

Missatge  VlCTUR 05/02/11, 09:46 pm

Gràcies pels teus desitjos, Arcoiris.

M'ha fet gràcia quan diu el d'alimentar els ocells. Jo ho faig molts dies quan arribo de treballar a trenc d'alba. Vaig mort de son i cansat, però ells m'esperen tots juntets a les quatre branques que he deixat d'espurgar, de la meva prunera. I em costa treball, perque no es tracta de menjar per pardals, sinó de les boles de pinso per al gos, de la marca "Pascual", que els encanta i que jo he de trencar prèviament amb una pedra plana.
El cert és que l'esforç paga la pena, doncs s'han tornat com de la família i, per poc que faci solet, li donen vida i música al jardí tant apagat per l'hivern.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Empty Re: ET DESIG PER VICTOR HUGO

Missatge  arcoiris 07/02/11, 10:12 pm

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO 1295282606999
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ET  DESIG PER VICTOR  HUGO Empty Re: ET DESIG PER VICTOR HUGO

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum