Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Resaca Papal Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Resaca Papal Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Resaca Papal Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Resaca Papal Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Resaca Papal Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Resaca Papal Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Resaca Papal Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Resaca Papal Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Resaca Papal Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Resaca Papal

4 participantes

Ir abajo

Resaca Papal Empty Resaca Papal

Missatge  Isona77 08/11/10, 04:30 pm

La tan discutida i per alguns desitjada visita del Papa ja ha passat. La resaca per els que preveien beneficis inmediats. Els fidels a la seva persona feliços i ara desprrès d'una setmana de tertúlies, discusions, manifestacions i demès, tot torna a la normalitat.

Per els veïns de la Sagrada Família s'ha acabat el suplici.

Tothom en treu la seva i tants caps tants barrets. Avui que tothom opina i tothom es permet dir la seva doncs el safareig està servit.

Desitjo que als fidels els hi hagi estat de profit ja que es una visita pastoral però amb un rerafons polític que deunidó.

No acabo d'entendre que les dones o monges nomès fessin acte de presència per netejar l'altar...

Molts de nosaltres hem nascut catòlics, hem estat batejats i tot i que no practiquem ens considerem cristians, però aquests catòlics recalcitrans no agraden.

Es cert que la civilització europea no es musulmana, i rau en el cristianisme però això que ara ens volen vendre no crec que hi tingui gaire a veure.

En quant als gays, que em perdonin però no trobo oportunes les seves manifestacions al capdevall ser o no ser catòlic es optatiu i si no t'agraden els seus reglaments doncs no ho siguis.

Vive y deja vivir.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Resaca Papal Empty Re: Resaca Papal

Missatge  arcoiris 08/11/10, 06:41 pm

I ser o no ser gay tameb es obtatiu i si no t´agrda no ho sigues. Pero al esgelsia aremt contra els gays i contra tot el que te que vore en llibertat sexual.
A mi el que em hages agradat es que tos aquestes dines que se han gastat en el viatje de Papa se els hagesin gastat en paliar la fam del mon. Aixo si me hags embalt un bon exiample de cristianisme. i no el que fan.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Resaca Papal Empty Re: Resaca Papal

Missatge  Joan 08/11/10, 07:35 pm

He de dir que de la posada en escena del viatge Papal en paso. Amb els problemes i misèries que per desgràcia abundan en aquest món, no té cap sentit i per tant és un acte immisericordiós, fer obstentació d'una parafarnàlia que costa moltíssims diners i que per falta d'una caritat cristiana que prediquen molt però no exerceixen, haurian d'haver estat destinats allí on hi fan falta més que urgentment.

Tampoc estic d'acord amb el paperet fet pels gais. Quan una cosa no t'interesa en pases d'ella, no cal fer un espectacle que per a molts no ens va i més tenin en compte que respectem d'entrada la seva condició.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Resaca Papal Empty Re: Resaca Papal

Missatge  Panter 08/11/10, 08:52 pm

A mi aquestes pompes em treuen de pollaguera, em posen tan atacada com quan veig als telediaris, comentaris polítics. Quan estigui millor, si trobo ocasió, ja m'hi posaré amb la Cúria, i fins i tot amb el primer Papa.
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Resaca Papal Empty Re: Resaca Papal

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum