Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

3 participantes

Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 19/10/10, 12:04 pm

Participación ínfima en la quinta oleada de consultas independentistas en Cataluña


* Sólo un 6%, de media, han acudido a las urnas.

* En la ciudad de Tarragona sólo ha votado un 5%.

* Supone una bajada de 8 puntos respecto a la anterior consulta, que fue también más baja que las anteriores.



http://www.20minutos.es/noticia/845627/0/consulta/independentista/cataluna/
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 19/10/10, 09:54 pm

Res a dir sobre aquesta qüestió, companys? Smile
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Isona77 19/10/10, 10:19 pm

Penso que la gent està molt i molt desenganyada de la classe política. A tot arreu hi veiem la perdigonada a l'ala. "Qui no te un nap, te una col i qui no, té l'hortet sencer". Vull dir que la gent ja no es refia de ningú i possiblement ara sortin els de CIU però perquè ja tothom te ganes d'acabar amb el tripartit i aniràn per el vot útil.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Joan 19/10/10, 10:52 pm

No cal ser gaire observador per veure que en aquets moments la gent està preocupada per altres problemes, però no pateixis que aixó és una carrera de fons. La passió per Catalunya es porta al cor i no morirà mai, només has d'esperar un temps curtet i veuràs el resultat de la lluita que ara sembla està dormida. A banda, és evident que l'espanyolada que tant ens estima, sí sap palpar l'esdevenir proper, només els cegs i ofuscats en grau màxim no poden veure'l.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 19/10/10, 11:26 pm

No, si jo no pateixo, home. I lo del cor inflamat t'ho podies haver estalviat, ja ho sabia.

Per cert, no deia en Carod que al 2011 s'hi faria un gran referèndum pro-independència?
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Sinuhé 20/10/10, 08:45 am

Té certa lògica que els referèndums que només són simbòlics i a més ja no són cap novetat vagin perden força. Esperem quan arribi la consulta de debò a veure que passa, encara que jo no aniria per aquí, sinó per la proclamació unilateral de la independència si hi ha una majoria que així ho desitja al Parlament de Catalunya.
I sobre Carod Rovira, doncs aquest només ensenyava una pastanaga perquè el votessin, i tal com va la seva trajectòria no m'estranyaria gens veure'l aviat al PSc. Ja només fa d'escolanet del Montilla.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Joan 20/10/10, 11:08 am

Veig que vas mal documentat, en Carod senyalava l'any 2014 i no el que indiques. Només hem de deixar temps al temps i aquest ara, no serà llarg. Pobre Epaña, de què viurà ?
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 20/10/10, 01:27 pm

Ah, és veritat, el fixava per al 2014, però al pas que anem, resta clar que això es quedarà en un brindis al sol. Si Déu ens dona salut, ja tornarem a parlar el 2014 de les ganes que té la gent de fer volar coloms i somiar independències mentre la vida se'ls fa més difícil cada dia.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Isona77 20/10/10, 01:45 pm

TRET DEL DISCURS DEL RECENT ANOMENAT LLUÍS COMPANYS i JOVER com a President de la Generalitat de Catalunya. ( any 1934)
Companys va proclamar l'Estat Català.




Catalans! Les forces monàrquiques i feixistes que d'un temps ençà pretenien trair la República, han aconseguit el seu objectiu i han assaltat el Poder. En aquesta hora solemne, en nom del Poble i del Parlament, el Govern que presideixo assumeix totes les facultats del Poder a Catalunya, proclamo l'Estat Català de la República Federal Espanyola, i en restablir i fortificar la relació amb els dirigents de la protesta general contra el feixisme, els invita a establir a Catalunya el Govern Provisional de la República, que trobarà en el nostre poble català el més generós impuls de fraternitat en el comú anhel d'edificar una República Federal lliure i magnífica. Catalans! L'hora és greu i gloriosa. L'esperit del president Macià, restaurador de la Generalitat, ens acompanya. Cadascú al seu lloc i Catalunya i la República al cor de tots. Visca Catalunya! Visca la República! Visca la llibertat!»

—Lluís Companys i Jover, 6 d'octubre de 1934

A la matinada del dia 7 dos canons de l'exèrcit van disparar en contra el Palau de la Generalitat. Al cap de poques hores Companys es va haver de rendir...

Companys no va declarar la independència de Catalunya perquè la seva preocupaciò no era aquesta, sinó salvar la REPUBLICA ESPANYOLA de la pujada al poder de la dreta.


Editat per darrera vegada per Isona77 el 20/10/10, 01:53 pm, editat 1 cop en total
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 20/10/10, 01:51 pm

Sí, però em sembla que l'any 1934 ha quedat molt enrera, Isona. Jo no veig, sortosament, cap paral.lelisme entre la nostra situació d'ara i la de 1934.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Isona77 20/10/10, 02:09 pm

Lector: en Companys no intentava la independència de Catalunya. Li preocupava més que la dreta espanyola no arribés al poder. Ell va ser ministre quan la República. Vull dir que potser amb un altre tipus de Espanya molta gent no seria independent doncs trobaria la resposta als seus desitjos en un estat lliure i republicà.

Nomès veiem sempre un tipus d'estat espanyol i es mes aviat molt restrictiu en quan a llibertats. La unitat no te perquè suposar uniformitat doncs a tot a l'estat la diversitat de formes i cultures està servida. Però amb una dreta molt ultra i amb una caverna mediàtica que es reaccionària e intransigent amb els que no son iguals ni pensen igual que ells. I sobretot amb els catalans.

Com sembla que aquella Espanya de la República i de les llibertats està més que ofegada ens es més fàcil triar la independència com a solució que mirar d'entendrens amb els de la meseta.

Com que tot plegat porta problemes i tocant de peus a terra... no veig ara com ara que sigui posible una independècia a no sé que la proclamesin des de la Generalitat.

Potser ara no afusellarien a qui ho fes però no crec que ho permetessin a les bones.
Això implicaria quedar-nos amb els nostres impostos i poguer pagar tot allò que son les nostres primeres necessitats i si quedès alguna coseta doncs ho enviariem a Madrid per solidaritat. Ni més ni meys con fan els Bascos fa segles. Però es veu que ells estàn dispensats.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 20/10/10, 02:12 pm

Ai, sí, Isona, però si us toquessin gestors com ara Millet o Prenafeta, no crec que us sobrarien els diners. Al meu parer, esteu tan obsedits amb Madrid que no veieu el que teniu a casa. Imagina't Millet o Prenafeta manant a Catalunya sense cap control extern.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Isona77 20/10/10, 02:26 pm

Touché What a Face




Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Touchd
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Invitat 20/10/10, 02:41 pm

Laughing Laughing Laughing

No us preneu a mal els meus comentaris, doncs van sense mala intención, només m'agrada analitzar les coses i aclarir-me tot el que pugui. D'una altra banda, Catalunya és per a mi com una ex amb la qual hom hagi tingut una llarga convivència, per moments l'odïes, per algunes coses dolentes que et va fer, però a estones la trobes a faltar, perquè van ser molts anys junts. Fa anys que no visc a Catalunya, pero hi vaig viure tant de temps, que no puc evitar seguir amb atenció tot el que hi passa. A més d'això, m'agrada tenir la possibilitat de continuar enraonant en català, perquè veig que cada vegada em costa un xic més, se'm comença a oblidar per desús. Rolling Eyes
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Isona77 20/10/10, 04:22 pm

Lector jo no em prenc malament les coses que dius. Perquè a vegades tambè em plantejo les coses així. Crec que els pobles van molt a la deriva amb aquests politicastres que duen el vaixell sense saber gaire on portar-l ni com trempejar els esculls.

Quan a Millet i companyia es una vergonya que estiguin tan campantes desprès d'haver robat a tort i a dret.

No m'extranya que la gent estigui totalment desmotivada.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent Empty Re: Sembla que no és la independència la gran preocupació de la gent

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum