Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
M'agrada emocionar-me.- Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


M'agrada emocionar-me.-

5 participantes

Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty M'agrada emocionar-me.-

Missatge  Joan 02/10/10, 05:26 pm

Diuen que l' essència de la naturalesa humana són les emocions. Sense emocions seriem autómates. No hi ha res com l'espontaneïtat : emocionar-se al fer una abraçada, al fer pentons, emocionar-se amb una mirada de complicitat, emocionar-se al plorar, al riure....
Soc persona que sempre m'ha vençut l'emoció tot i que per el sentit del ridícol sabia disimular a la perfecció l'estat en que en cert moments tenia la llàgrima a flor de llavi.

Tot i que diuen que quan un es fa gran, analitza millor la situació emocional i que per exemple aguanta millor la mullena dels ulls o simplement el plor ja que pensa amb el què dirà la gent, que si estic boig...........................doncs mireu, he decidit estar boig, el món és dels boijos però de la mena de boijos quie volen sentir emocionar-se, disfrutar de les sensacions, plorar de riure, de pena, de felicitat.........

Vull ser sincer, no sé si aixó ho he decidit jo o és un dels resultats finals degut a la operació a cor obert a que vaig estar sotmès. Des de la meva recuperació em culpeixen amb més intensitat totes les situacions bones i dolentes que ocurreixen. Ara no vull racionar les emocions ni els sentiments. Ara disfruto com mai quan veig que la gent expressen les seves emocions. Ara com mai, m'emociono quan veig l'abraçada que la meva neta Jùlia, de 8 anys , dona al seu germà petit que ha acabat de caure i està plorant desconsoladament...............
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  Isona77 02/10/10, 09:58 pm

...

....el món és dels boijos però de la mena de boijos quie volen sentir emocionar-se, disfrutar de les sensacions, plorar de riure, de pena, de felicitat.........


Exacte: això de fet es el que ens fa sentir vius i viure la vida en plenitut.


Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  Panter 02/10/10, 10:26 pm

...I que li puc fer...? si, per sort, vaig néixer a la Mediterrània....Som gent exultant, expansiva i ens agrada gaudir de la vida Razz
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  arcoiris 04/10/10, 12:23 am

Jo no sé si això de sentir i emocionar-se, es o no és una elecció.
L'únic que es, que jo sempre he segurt una persona de sentir molt i no estic segura que això m'hagi fet bé.
Deixar que els sentiments o emocions, m'hagin desbordat quan han estat de profunda tristesa, angoixa i desesperació, no crec que hagi estat massa bo per a mi.
Jo tinc un amic que sempre em deia que quan havia de triar algun pensament sempre triava aquell que em produïa el sentiment més trist i el que més mal em feia. I tenia raó. (Bé, ell sempre té raó). Laughing Abans em passava això contínuament ara ja no.

La veritat és que sempre he volgut trobar el sentiment de pau i d'equilibri dins de mi i crec que a poc a poc ho estic aconseguint.
Abans em deixava portar més per l'angoixa i per la tristesa, la culpa, la por, la soledat, el desamor, la pena .. . Em sentia com un pobre animal ferit, llepant les ferides que mai deixaven de sagnar, quan una es curava, s'apareixia una altra pitjor.
Ara ja no vull sentir més sentiments negatius, ara ja no em vull deixar portar pels sentiments tristos. Sé que hi són, sé que sempre hi ha alguna raó per estar tristos, però no em recree en ells. No estic tot el temps ficant-me el dit a la llaga com cap abans.
Perquè ara em dono compte que també tinc moltes altres raons per estar contenta, he intente aferrar-me a aquests sentiments positius i d'alegria que aquestes coses em produeixen i gaudir, apartant els sentiments negatius.
De vegades fins i tot vaig arribar a sentir sentiments horribles, com de rancunia, de ràbia, d'impotència, i fins i tot d'odi. Aquests sentiments són destructius i els vull fora del meu cap, i del meu cor per sempre, en el meu cor només vull que hi hagi sentiments d'amor, de tendresa, d'afecte, d'amistat i de comprensió.
Hi ha una frase que diu:
No podem evitar que l'au dels sentiments negatius passe sobre els nostres caps, però si podem evitar que faci el seu niu en ell.
I això és el que faig, deixo que els sentiments negatius s'allunyin de mi volant i quant mes aviat mitllor.

Així que Joan, jo estic contenta de sentir, i de emocinar-me. pero sobretot de sentir coses bones i d'haver après a gaudir dels sentiments positius.
Encara que reconec que gairebé em moro en l'intent. Aisssssssssss el que costa aprendre. Jeje.

Rolling Eyes
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  llit desfet 04/10/10, 03:29 pm

Ja m'explicaras com ho has aconseguit Arcoiris
llit desfet
llit desfet

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 13/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  arcoiris 05/10/10, 02:35 am

Llit:
no sempre ho puc aconseguir
De vegades ho aconsegueixo altres no. Després de totes les coses que me han pasat en la meva vida em he adonat que la majoria de les coses per les quals me he preocupat no arriben a succeir mai, les qeu suicedeixen tampoc resulten tan greus com pensàvem, som més forts del que creiem i superem moltes més coses de les que pensàvem que érem capaços.
També em he donat compte que quan alguna cosa em fa mal no serveix de res seguir donanli voltes al cap. El dolor de vegades es inevitable pero fer eter en sufriment si que es por evitar. Aixi que inte apartar, aquell pensament que em fa mal de la meva ment. me pose musica i canto jo amb la cançó, o em poso a llegir algun llibre que em coste d entendre per ten´rr la ment ocupada o faig uan tatra que me relaxa molt o simpelmnte truco alguna amiga i parlo una estona amb ella, no del meu dolor sinó d'ella i de la seva vida. De vegades em poso a veure el club de la comeida perquè riurem m'allibera molt. O em qeude mirant a la meva filla i pense que ella em nesesita al seu costat contenta i en anims.
I quan el problmea és amb alguna persona en concret puies sempre intento parlar amb aquesta persona, perquè no sempre les coses són com nosaltres les interpretem.
I fent tot això doncs de vegades puc apartar els meus pensameintos negatius i sentir-me millor.
I altres vegades no em servis de res, però tmapoco passa res, si un dia estic trista i tinc gans de plorar doncs m'ho permet i m'ho perdono. Sé que demá serà un altre dia i puga aconseguir el que avui no he pogut.
No se si tot això et servirà d'alguna cosa, perquè no hi han fórmules màgiques per a tots.
De tota manera, si alguna vegada vols parlar amb mi, m, envies el teu telèfon per correu i parlarem, si et puc ajudar en algo ho fare encantada i si no doncs podem plorar juntes, i pot ser que acaebm rient les dos.
Un petó i una gran abraçada guapa.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  llit desfet 05/10/10, 04:17 pm

Grácies Arco, perdona per no haver-te contestat avans, però porto una setmana molt liada i tinc poc temps, tot el que dius ja ho savia, però em costa posar-ho en pràctica,, i el més gran és que la mare es fa gran a tota velocitat i... bé ja t'explicaré.
És molt dur, vivin juntes i som com polos opossats i jo soc una comodona etc. etc.ç
Moltissssssssssssimes gràcies
llit desfet
llit desfet

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 13/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada emocionar-me.- Empty Re: M'agrada emocionar-me.-

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum