Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
"La setmana tràgica...." Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
"La setmana tràgica...." Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
"La setmana tràgica...." Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
"La setmana tràgica...." Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
"La setmana tràgica...." Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
"La setmana tràgica...." Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
"La setmana tràgica...." Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
"La setmana tràgica...." Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
"La setmana tràgica...." Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


"La setmana tràgica...."

2 participantes

Ir abajo

"La setmana tràgica...." Empty "La setmana tràgica...."

Missatge  Panter 27/09/10, 11:33 pm

No, no es tracta de cap episodi històric, si no de la setmana que em tocarà passar"La setmana tràgica...." 361111t Avuí és el tercer dia i encara estic viva Very Happy la resta de la setmana sospito que serà pitjor. Si sobrevisc aquesta moguda..."que me echen un galgo". Aquest matí he hagut d'anar a Granollers pq em posessin un "mapa de tensió arterial" (més a prop no el fan) i demà haig de tornar pq me'l treguin...a les 8 del matí. O sigui, que millor que no dormi pq encara serà pitjor. A totes aquestes porto una andròmina al braç, que no me la puc treure per res, pq cada 20' vagi anotant com va la meva tensió Sad una de las "pijades" més que em demanen a la Clínica Planas. Ja ho tinc tot més o menys tot lligat pel trasllat, però falta el més gros: el dia D, que serà diumenge, sense comptar que sempre a última hora, et surten "flecos" (aaah, l'experiència Rolling Eyes ) Doncs fins el dia D, tot serà una voràgine, un sense parar.

Em sap greu anar-me'n d'aquí, però estava "cantat". A més no me'n vaig del tot ja que em queda "el corasón partio", la meitat aquí, i l'altra meitat al costat dels meus fills. I vet aquí que dissabte aquest ritual es va fer palès en un dinar familiar on, simbòlicament estava representat el Montseny i Montserrat...si, jo vaig de la muntanya a muntanya. Una plena de legendes i magnífica per excel.lència, com és el Montseny, a la muntanya màgica i esotèrica, com és Montserrat. Shocked Aquí se que sempre tindré un lloc per una estada, com aquí saben que tindran un lloc allà per una estada. Per això la tristor no és tanta, ja que els llaços són molt forts.
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

"La setmana tràgica...." Empty Re: "La setmana tràgica...."

Missatge  Isona77 29/09/10, 05:45 pm

Mes que una setmana tràgica es una setmana que d'alguna manera es una setmana intensa per tu perquè marca la fi d'una etapa en la que hi ha hagut de tot i quan es tanca una etapa sempre es un repte i una i.lusió començar-ne un altre.

Perquè amb les experiéncies viscudes hauràs aprés a superar totes aquelles petites o grans coses que se't presentin a partir d'ara. Portes un gran bagatge d'experiències i saps com agafar la paella pel mànec que es una constant a la teva vida.

Es una nova fita amb noves il.lusions i esperançes i es una incógnita sobre el que et depara el futur i es un altre repte per una persona entrenada com tu a superar-ne de tots colors i mides i ho faràs senzillament amb els pes de la experiència acumulada en els darrers temps i amb aquest deixar fluir que et caracteritza.

Jo en diria la setmana fi d'etapa. Saps que començar un altre etapa es algo ple de il.lusions i esperances? Ja ho celebrarem quan estiguis instalada del tot.

Jo crec en el valor de la amistat i encara que canviis de montanya sempre tindràs un lloc en el Montseny i aprop d'una llar de foc.

Et desitjo molta sort. Te la mereixes. Ets una persona que no va amb embuts ni te doble cara: nomès una i mires de front que es el més es pot desitjar d'una persona.

Detestes els afalags i que et facin la pilota ja que busques reconeixement i no falsetat. Això es posible que t'hagi reportat algun disgust però moltes compensacions.

Et desitjo una bona estada aprop de les teves filles, fill, nets i tota la resta d'amistats que tens per aquest lloc tan bonic.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La setmana tràgica...." Empty Re: "La setmana tràgica...."

Missatge  Panter 29/09/10, 06:18 pm

Com em conèixes!!!...i mira que sóc un pèl difícil"La setmana tràgica...." 75119Sí, estic molt il.lusionada amb el canvi d'aires, i més tenint en compte amb el que allà em trobo. Ja pot tremolar la zona Shocked la tindrem copada tota la familia"La setmana tràgica...." MamaaaaaaapooooorTu, com vas veure dissabte, formes part d'aquesta família, igual com jo de la teva...no puc demanar més. I amb els teus desitjos de sort i benaurança, segur que la tindré a dojo. Em sento molt compensada per tot, pq si he experimentat alguna falsetat, és com una gota de vinagre en un got d'aigua. I avuí és el sisé diaaaaaaa, que ahir em vaig descomptar d'un Shocked ...encara puc somriure. I ara diré una cosa, que si no la dic, no seria jo: A la mieeeeeeeeeeerda!!!...és un ritual Razz
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

"La setmana tràgica...." Empty Re: "La setmana tràgica...."

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum