Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Per fi ja torno a tenir internet!!! Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Per fi ja torno a tenir internet!!!

4 participantes

Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  Isona77 27/09/10, 04:15 pm

He estat uns dies sense poguer fer gran cosa perquè m'he canviat de companyia. Estava tipa de la manera com Timofónica infla les seves factures i per fi ara he trobat un sustitut que el temps dirà si es bo o no. Per començar tinc molta més rapidesa i sembla que abaixaré factures. Per fi ja torno a tenir internet!!! Iujuuuuuiujuuuu
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  Panter 27/09/10, 10:55 pm

Molt em temo que jo em trobaré sense internet la setmana que ve...m'hauré de fer l'Hara-Kiri Shocked
Panter
Panter

Nombre de missatges : 2858
Fecha de inscripción : 12/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  arcoiris 29/09/10, 02:30 am

M´alegre de que tornes a estar per aqui Isona.
Carme:
Tindras tantr de lio, que no el trobaras a faltar.
Pero espere que e recuperes pronte.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  Joan 29/09/10, 05:38 pm

Jo estic estudiant la meva situació en quant aquesta gent anomenada Timofònica. Segurament en qüestió de 2-3 mesos canviarem de domicili i aleshores decidiré que faig. Us deixo aquí lo que pago a Timofònica. Entre altres queixes, el mal funcionament de Imagènio. Sempre donen excuses culpan a altres factors aliens a ells.

Trucades Metropolitanes, provincials, Interprovincials.............................1,23 €
TRIO:
Movistar Imagènio Familiar
Internet 3 Mb
Tarifa Plana Nacional
Alquiker descodificador Imagènio........................................................60,80 €
Mantenimiento avanzado ADSL........................................................... 5'00 €
Línea Bàsica.....................................................................................19,41 €
Base imponible IVA (18%) ................................................................23,29 €
__________
TOTAL.................... 98,74 €
========
Què us sembla ?
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  arcoiris 29/09/10, 08:37 pm

Jo crec que son tots els mateixos gossos, pero enm diferents collars.
Perque jo ticn ONO i aqueste mes tinc una factura de 230 euros, dec haber pagat lo de tota al finca perque sino no ho entenc.
I com encara en venen les factures al altre domicile de avans de fer el traslat, dons no puc reclamar. I aixo que porte ja 4 mesos en el nou domicili demant que me envien els factures aqui, per res no hi ha manera.
Se imagineu,que visqusim sense, telfons, senes internet, senes llum, sesnes gas?.
Supose que ens costaria molt, pero molt acostumarmos.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  Isona77 29/09/10, 08:38 pm

Veuràs Joan jo pagava el mateix sense imagenio i a vegades molt més tot i que no truco a móvils i tinc tarifa plana a fixes nacionals espanyols. Per tres megas que de fet eren 0,54 ... La cosa es va arribar a disparar quasi el doble i ja he dit prou. Ara tincOrange i javeurem. perquè se de gent que està escarmentada amb varies ccompanyies.

A mi m'han ofert adsl amb 3 megas (ja ho veurem) per els primers dos mesos 15,95 euros i els següents ja per sempre : 25,95. Tarifa plana a nacionals espanyols fixes. I ja et dirè com em va. Si he agafat aquesta companyia es perquè hi han uns veïns que fa uns mesos la tenen i estàn be. Ara ja et dic que han de passar uns mesos per saber com em va tot facturació inclosa.

No em caso amb ningú per tant si ho fan be: endavant! i si no doncs ja veurè... Desitjo que no m'hagi de tornar a canviar. Rolling Eyes
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi ja torno a tenir internet!!! Empty Re: Per fi ja torno a tenir internet!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum