Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Reagupament-Carretero.- Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Reagupament-Carretero.-

2 participantes

Ir abajo

Reagupament-Carretero.- Empty Reagupament-Carretero.-

Missatge  Joan 07/09/10, 06:00 pm

El Dr. Carretero va parlat clar com mai no ho ha fet cap polític a Catalunya des de la guerra civil, i això li costà el càrrec a ERC. Cap problema: Se n'anà a viure de la seva professió, amb menys diners probablement dels que li donava la política, però amb el cap ben alt i la consciència tranquila. Sóc dels imbècils que valoro i honoro capteniments com el seu. Ell i reagrupament porten més d'un any treballant per trencar el cercle viciós en que una casta política acomodatícia i corrupta manté presoner el país sencer. I és precisament ara que un expresident del Barça, després de dir-nos durant sis mesos que "se sent moralment reagrupat", es presenta amb les seves mans netes, envoltat d'un exmembre d'ERC i un altre de CiU, dient a Joan Carretero i Reagrupament que aquí estàn ells i que s'aparti tothom i que qui vulgui sortir am ells a la foto llançi per la borda la feina d'un any, prengui número i es posi a la cua. Ara ja no hi ha silenci ni boicot mediàtic. Doncs bé: Crec que puc trencar el meu silenci en aquesta qüestió. Tot plegat em sembla prou lleig, baix, deslleial i mancat d'escrúpols com per dir que, si les coses no canvien molt i puc fer-ho, el meu vot serà per al Sr. Joan Carretero, que no dubto ens farà saber a tots què pensa de tot plegat i el camí que pensa prendre.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Reagupament-Carretero.- Empty Re: Reagupament-Carretero.-

Missatge  Isona77 07/09/10, 07:18 pm

En Carretero es un home honrat i per desgràcia no n'hi han de homes honrats dins la política... De fet ni dins la política ni fora. Reagupament-Carretero.- Icon_evil
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum