Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Estic fins el moño....o la peineta, esigual

2 participantes

Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Invitat 22/08/10, 10:48 pm

"Si está loco, que lo tanquen..." gran frase de la meva àvia paterna.

Doncs si, estic fins allà de gent que avuí et saluda i demà fa veure que no et veu. De gent que es passa temps mirantEstic fins el moño....o la peineta, esigual Miem0078...i mirantEstic fins el moño....o la peineta, esigual Miem0078...i mirant, i no és capaç de col.laborar. Potser ni estiguin apuntats al foro, que se jo, i menys mal que no sóc paranòica, si no, ni treuria el nas. `L'altra dia, a més d'aquell de Califòrnia, que sempre està i sembla ser que és el servidor, hi havia un de la Xina....vaig pensar...un català de viatge? Pq ja sabem que de catalans se'n troben per tot el món, però només és una hipòtesi. Tindrem també mirons a Xina? Crec recordar un incondicional a Rúsia. Bé desconec la raó del fenòmen "miron", ni tampoc crec que cada dia siguin el mateixos. He arribat a pensar que, com un tema que els atrau bastant són, els de persona a persona, es deuen fer pajas mentals, pq un altre motiu seria més preocupant.

Per cert, ara es sol veure bastant una mena de nick que no existeix a la llista de participants, que són: Google i bing....ja em direu si sabeu alguna cosa. De totes maneres no descarto, quan vingui de vacances, muntar-los alguna broma...ho sento (o no) sóc una mica trepella.

Ens veurem unes poques hores més i després marxo uns dies...per agafar més forcesEstic fins el moño....o la peineta, esigual Opopop
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Isona77 23/08/10, 12:01 am

Que disfrutis de les vacances. Tornaràs nova i et convenen . Jo ja he tornat i si poguès... encara hi seria. Sad Sad
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Invitat 23/08/10, 01:18 am

Aquest és el propòsit...així desconnectaré de tan volat com corre per ahi. Aquí també podria fer-ho, però és més difícil a l'estar limitat el meu perímetre d'acció, si no fos així, a bona hora em veuriau el pel. Crec que estaré millor que mai, ja que estaré amb les meves filles i les netes. Soles les cinc....ens ho anirem tornant per sortir i no deixar a les menudes soles....i als menuts de quatre potes, que seran tres!!!! El Rufus, la Taca i el Nenín...la Taca estará com una pachassssa en el harem, dos tios per a ella sola!!! Quin món més mal repartit Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_rolleyes


Estic fins el moño....o la peineta, esigual 10021230
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Joan 23/08/10, 11:25 am

Carme. et desitjo un plàcid relax. Si em vols creure, tallat el monyo. Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_biggrin
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Invitat 23/08/10, 12:09 pm

Gràcies Joan. marxo demà...ja era hora, no? Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Isona77 23/08/10, 02:25 pm

Es curiós però jo tambè he observat això mateix. Avui algú et saluda efusivament i demà com aquell que no et coneixen. Deu ser la calor de l'estiu Carme. No t'hi amoinis.

Hi ha gent que li agrada llegir però no li agrada participar. I desprès hi han els que es foten de multinicks fins el cul i nomès que surtin una miqueta se'ls hi veu el plumero. Quines manies! i de manies els metges no en curen(tinc entés)

Bones vacances. Estic segura que tornaràs nova. Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_wink
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Invitat 23/08/10, 03:09 pm

És per partir-se el cul de riure. T'he contestat però es veu que era un pel fort (ja dic que estic fins el moño, i la tolerància està de vacances...coses de l'agost) i no se que he tocat del teclat...i se m'ha esborrat. Com ja saps que jo crec bastant en aquestes coses, no repeteixo el post que calladeta estic més wapa Estic fins el moño....o la peineta, esigual Icon_tongue

Per cert, no marxo demà, sinó dimecres...incidències d'última hora Estic fins el moño....o la peineta, esigual Fresse
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estic fins el moño....o la peineta, esigual Empty Re: Estic fins el moño....o la peineta, esigual

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum