Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Carme: Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Carme: Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Carme: Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Carme: Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Carme: Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Carme: Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Carme: Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Carme: Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Carme: Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Carme:

Ir abajo

Carme: Empty Carme:

Missatge  arcoiris 20/08/10, 11:38 am

Hi ha persones que són com les ones del mar, que vénen i van, seguint només el seu propi impuls natural.
Jo m'he trobat amb moltes persones així ,en la meva vida i he après a seguir el meu camí sense esperar que apereguin i sense deixar que la tristor s´apodere de mi.
Vaig deixar de preguntar-me perquè desapareixien sense importales el dolor que me causaven.
Simplemnet em vaig acostumar a colps de moltes llágrimes a no esperar res de elles i solament gaudir del seu onatge cuant volen apareixer i després seguir caminat per la vora del mar, sense deixar que l'enyorança i la malenconia me impedeixin gaudir d'altres coses.
Mai se sap cant aquestes onades tornaran a banyar-me. El únic que sé és que quan ho facin tornaré a gaudir de la seva frescor i tornaré a somriure amb elles.
I aixó val per la vida real i per el mon virtual.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Carme: Empty Re: Carme:

Missatge  Invitat 20/08/10, 01:47 pm

Hola, Lola, bon dia!!! Mira, ja se que hi ha persones així...jo mateixa Carme: Icon_redface que de vegades estic una temporada que no dic res, i de cop surto, i no paro. El fet d'anar cridant a "les ovelletes" deu de ser deformació professional, que amb el temps, espero que vagi desapareixent. Com el fet "controlador" que tenia quan els nens eren petits, que havia d'estar en varis llocs a la vegada i controlar-ho tot pq no es desmanegués. Ara no controlo ni les hores de menjar o dormir, m'he tornat una bohèmia. No estic, ni de bon troç, a sobre dels meus fills, i els truco quan me'n recordo...sóc un cas. També t'haig de dir que actuo així pq sé que estan bé, una altra cosa seria, si sabés que estan malament. Respecte a les llàgrimes, et diré que jo també he plorat i molt, però he rigut molt més...i això és una satisfacció per a mi.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Carme: Empty Re: Carme:

Missatge  arcoiris 20/08/10, 08:15 pm

Amb carinyo per a tu Carme. Rolling Eyes

arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Carme: Empty Re: Carme:

Missatge  Invitat 20/08/10, 08:45 pm

Carme: 4d357065n...Encara que aquesta "Bohèmia" melancòlica no m'escau. El que és bohemi, ho és sempre, i ara que puc, més què mai. Carme: Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Carme: Empty Re: Carme:

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum