Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Respectant el treball Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Respectant el treball Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Respectant el treball Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Respectant el treball Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Respectant el treball Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Respectant el treball Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Respectant el treball Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Respectant el treball Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Respectant el treball Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Respectant el treball

Ir abajo

Respectant el treball Empty Respectant el treball

Missatge  arcoiris 13/08/10, 01:04 pm


Diu el poeta indi Rabindranath Tagore :
« Em vaig quedar dormit i em va semblar que la vida era alegria. Despertar i vaig descobrir que la vida era deure.
Vaig complir amb el meu deure i vaig descobrir que hi havia la alegria » .

En realitat , a través del meu treball descobreixo la vida , va arribar a les persones i conec tot el que passa al meu voltant . L'única trampa davant la qual he de estar atent és la de pensar que cada dia són idèntics. El cert és que tota matí comporta un miracle amagat, i hem de prestar la deguda atenció a aquest miracle.

` Deure 'és una paraula misteriosa que pot tenir dos significats oposats : l'absència d'entusiasme o la comprensió que necessitem compartir el nostre amor amb més d'una persona.

En el primer cas , ens passem la vida excusa davant nosaltres mateixos per no acceptar la nostra responsabilitat. En el segon cas , el deure es transforma en una mena de devoció , d'amor incondicional per l'ésser humà i passem a lluitar pel que volem que passi.

Això és el que jo persegueixo a través del meu treball : compartir el meu amor . L'amor és també una cosa misteriós : com més ho compartim , més es multiplica.

Hi ha un comentari al Gènesi que sempre em va intrigar : el treball es mostra com una mena de maledicció amb què Déu castiga l'ésser humà. Quan Adam comet el pecat original , escolta dir al Totpoderós : «Amb fatiga trauràs d'ell el teu aliment cada dia de la teva vida [ ... ] . Guanyaràs el pa amb la suor del teu front ».

Em va portar molt de temps entendre que, d'aquesta manera , Déu estava posant l'univers en moviment. Fins llavors, tot era bonic, paradisíac , però res evolucionava i , com comentava una mica més amunt, Adam va arribar a pensar que cada dia eren iguals. I va ser així com va arribar a perdre el sentit del miracle de la seva pròpia existència.

Llavors , el Senyor , mirant a la seva criatura , va comprendre que li feia falta una ajuda per recuperar aquest sentit.

Per què un dels somnis de molts éssers humans és deixar de treballar algun dia ? Perquè no els agrada el que fan. Si els agradés , demanarien al cel poder conservar la salut i l'entusiasme necessaris per poder, encara que fos l'últim dia de la seva vida , despertar aquell matí i fer alguna cosa útil per a ells mateixos , per a les seves famílies o per a qualsevol altre ésser humà.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum