Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres.

2 participantes

Ir abajo

M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Empty M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres.

Missatge  Joan 03/08/10, 07:42 pm

És el definitiu error en que han caigut els nostres veins. Degut a que per obligació mèdica haig de romandre mitj segrestat a casa meva i em sobra temps per a tot, he tingut ocasió d'entrar a les cadenes Veo7 i Intereconomia. Fantàstic ! No en tenim prou amb lo que llegim als diaris sobre els ùltims aconteixaments ( Estatut, TC, ex TOP, manifestació 10 juliol, prohibició curses de braus, etc. ) que els "senyors" tertulians d'aquestes dues cadenes televisives augmenten amb grau superlatiu els insults i desprecis envers els catalans. És al-lucinant l'odi i el verí que surt de les seves asqueroses goles. Pobres desgraciats! si sabessin el favor que ens estan fent enmudirian al moment.
Pitjor són els missatges que atropelladament surten. Alló ja no té ni qualificació, és la mostra normal d'uns cervells que no pensen i que estan sota els paràmetres d'un radicalisme islàmic mal girbat, cosa no extranya ja que s'ha de notar que varen estar dominats pels moros durant 800 anys.
És fantàstic que ens aplanin el camí !
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Empty Ull Joan!

Missatge  Isona77 03/08/10, 10:38 pm

Ull Joan que no tens el cor per mirar telebasura! Les mentides, serps i gripaus surten de boca d'aquests tertulians que fan vomitar. NO crec que la teva salut es mereixi aquests barruers medis de desinformació compulsiva. M'agrada que augmenti l'odi envers nosaltres. Icon_rolleyes
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum