Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


La fi dels "toros" a Catalunya ?

3 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Empty Re: La fi dels "toros" a Catalunya ?

Missatge  Invitat 31/07/10, 10:49 pm

A mi també m'està bé, Isona, però m'estaria millor encara la prohibició de tota mena d'espectacles que incloguin maltractament als animals i crueltat. Ara bé, si em voleu convèncer que les corrides son un espectacle bestial i els correbous i les lluites de galls no ho son, hauré d'acabar fins i tot acceptant pop com a exemple correcte d'animal de companyia.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La fi dels "toros" a Catalunya ? - Página 2 Empty Re: La fi dels "toros" a Catalunya ?

Missatge  Invitat 01/08/10, 12:02 am

Com les curses de "galgos", que ara no estic enterada, però molt em sembla que es van acabar. Si això és cert, me n'alegro moltíssim pels pobres animals.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum