Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell...

Ir abajo

Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Empty Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell...

Missatge  Invitat 02/07/10, 07:57 pm

...Segurament hi faltaran els meus preferits: Els Pescadors de l'Escala. Potser són massa planers per acudir a una trobada, que fa anys, s'ha convertit en massa elitista.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Empty Re: Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell...

Missatge  llit desfet 02/07/10, 10:04 pm

Això ho va posar Turma-lina a Bons amics,fa dos dias jo fins ara no tenía pc i no ho sabia:

Acabo de parlar amb la Cesca i m'ha explicat que degut als resultats de les proves que li han estat fent al Joan li han de fer una operació de cor, bastant seriosa , que tindrà lloc el dimecres dia 7 i que es queda ingressat fins que es recuperi del tot.
Qualsevol informació nova que em comuniqui la Cesca ja us la faré saber
Molta força, molts ànims i i tot el suport per en Joan i la Cesca.Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Hug_girlDemà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Heart
llit desfet
llit desfet

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 13/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Empty Re: Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell...

Missatge  Invitat 02/07/10, 10:25 pm

Ja el trucaré...molt em temo que no podrà estar aquí el 30 d'agost com estava previst Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Icon_cry
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell... Empty Re: Demà cantada d'Havaneres a Palafrugell...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum