Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Possiblement, l'últim polític amb seny

2 participantes

Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Invitat 09/06/10, 11:45 pm

Ahir, seguint la vaga programada, tv3, va emetre tot el matí programes ja emesos amb anterioritat. Vaig poder veure una entrevista feta a l'Heribert Barrera. En l'època que ell estava en actiu, jo militava bastant més a l'esquerra i per aquest motiu, no prestava atenció als parlaments d'aquest polític. Ahir, a l'escoltar-lo, em vaig adonar què estava prestant atenció a l'últim polític amb seny, a un polític dels què ja no existeixen. Un polític, politicament incorrecte, amb una visió clara i anticipatòria, de tot el què està passant. Ignoro la causa de la seva marxa del partit d'Esquerra Republicana, no se si va ser per l'edat, o per ser tan clar en les seves declaracions. Potser pq començava estar fastiguejat del què s'havia convertit la política, i el seu propi partit; el cas és què quedant captivada per tot el què deia, vaig mirar la seva biografia...Evidentment havia cursat els estudis primaris....
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Joan 10/06/10, 12:13 am

Precisament Heribert Barrera forma part i dona suport al conglomerat de diversos grupos independentistes que portaran el nom que t'indico en altre panell.

Ell és ERC, en forma part de la seva història. S'ha allunyat de l'actual equip de botiflers ja que no combrega amb les seves idees. Al igual que altres militants ( entre ells un servidor ) tornarem al partit quan s'hagi netejat a fons.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Invitat 10/06/10, 12:46 am

Ojalà fos com tu dius Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_silent
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  VlCTUR 10/06/10, 02:54 am

Joan escrigué:...Ell és ERC, en forma part de la seva història. ...

Que ja és dir !!! Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_study
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  VlCTUR 10/06/10, 02:56 am

Joan escrigué: ... Al igual que altres militants ( entre ells un servidor ) tornarem al partit quan s'hagi netejat a fons. ...

Veig que us agrada tenir-ho tot ben net, als militants. Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_lol
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  VlCTUR 10/06/10, 02:58 am

Per cert, una pregunta tipus doszeroú-setquatre-setquatre ...

... es pot ser militant d'un partit i alhora ser a fora que s'hagi de tornar quan hagi passat la senyora de fer feines ???
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Joan 10/06/10, 01:49 pm

Doncs suposo que sí. Son molts els militants que ens hem trobat a les reunions de Reagrupament.Cat, o a les de Dret a Decidir, Soberania i Progrés, Partit Republicà de Catalunya, Catalunya Acció, Deumil.Cat, etc.
Ens interesa i donem suport a moltíssima gent que està treballant en aquets moviments ciutadans independentistes. Per cert, el dissabte dia 12 es celebra a Barcelona una de les manifestacions pel Dret a Decidir.

Sé que molts companys encara figuren com a militants d'ERC tot i que s'en desentenen completament. Respecto la seva posició. Jo vaig donar-me'n de baixa i espero demanar altre vegada l'alta quan s'hagi netejat el partit. Una cosa és ERC com a institució i partit, i l'altre els seus actuals dirigents que dit sia de pas, estan sota les ordres dels jacobinistes del PSOE havent trait greument els pasos que amb tanta vehemència havian inculcat a fi d'assolir lo que tots els catalans desitjem : que Catalunya sigui ella mateixa. Jo no tenia perquè pagar una quota a una traició.

Jo era militatnt d'ERC des del 1988 provinent de Nacionalistes d'Esquerra on vaig tenir l'inmensa sort de conèixer i dialogar amb l'entranyable Avel-lí Artís-Gener, periodista, escriptor, ninotaire, escenògraf, etc. malauradament absent ja d'aquest món. Durant tots aquets anys he viscut tota mena de vicissituds i a alguna d'elles per a mí no gaire adients, vaig, diguem-ne, autoconvencer per les dificultats que en si portavan certes operacions que varen quedar amputades. Però....................................

No vaig estar mai conforme amb la creació del Tripartit. Com podia ser que un partit que es deia independentista busqués la "protecció i aliança" del PSOE català i deixava a banda a un partit nacionalista, CiU , que si be no comptava per causes llargues d'explicar, de la simpatia de part de la militància d'ERC, era innegable el seu catalanisme ? La projecció d'ERC en aquets ùltims mandats és de pura traició als drets inalienables de Catalunya. A partir aquí faria una relació de traicions, però només indicaré que cal llegir el llibre del traidor farolero Josep Huguet ( conseller de Comerç, turisme i Consum ) " Cornuts i Pagar el Beure " i comparar-lo amb la seva actual submissió al PSOE. Què n'ès de bonic tenir un bon sou i un bon seient ! Ideals ? Per a què ?

La gota que va emplenar el vas, va ser quan l'altre oportunista anomenat Puigcercós ( persona sense ofici ni benefici ), que amb la seva vehemència furibunda apressa en tants anys d'estar al bell mitg de l'oratòria política havent engrescat i il-lusionat a molta gent, va seguir les indicacions dels qui ell havia desfinestrat tantes vegades i com a xaiet submís va penjar la bandera espanyola al balcó del seu despatx.

A partir d'aquest moment crec que vaig ser coherent.


( perdó pel rotllo ) Possiblement, l'últim polític amb seny Icon_lol



Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Invitat 10/06/10, 02:25 pm

Possiblement, l'últim polític amb seny Fresse "No vaig estar mai conforme amb la creació del Tripartit. Com podia ser que un partit que es deia independentista busqués la "protecció i aliança" del PSOE català i deixava a banda a un partit nacionalista, CiU , que si be no comptava per causes llargues d'explicar, de la simpatia de part de la militància d'ERC, era innegable el seu catalanisme ? La projecció d'ERC en aquets ùltims mandats és de pura traició als drets inalienables de Catalunya. A partir aquí faria una relació de traicions, però només indicaré que cal llegir el llibre del traidor farolero Josep Huguet ( conseller de Comerç, turisme i Consum ) " Cornuts i Pagar el Beure " i comparar-lo amb la seva actual submissió al PSOE. Què n'ès de bonic tenir un bon sou i un bon seient ! Ideals ? Per a què ?"

l'Heribert tampoc va estar mai d'acord amb el tripartit, però tornar a repetir la mateixa bajanada, ja va ser "el cáguense". Esquerra Republicana, tal i com està ara, és una agrupació de pallassos grimpaires què únicament els interessa la poltrona, i resulta patètic observar què, ni saben per on van, ni tan sols on tenen la mà dreta. No en fan ni una a dretes, fins i tot la "ex" del partit, la "incommensurable" Rahola, no té desperdici.

pd. Ves què amb tots aquests què s'estan reagrupant, no hi sigui el Colom Possiblement, l'últim polític amb seny Fresse
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Joan 10/06/10, 05:37 pm

Doncs no, no té agalles per camuflar-s'hi, ja tothom sap quin peu calça, tot i que precisament dos dies abans de la consulta sobiranista feta a Palamós, ell i quatre elements de CiU, van organitzar una conferència a la biblioteca municipal en que es tractava el tema del sobiranisme. L'assistència va ser espectacular : 17 persones. D'aquestes ves a saber quantes eren del " sèquit".

Quant juntament amb la Rahola van abandonar ERC per fer-se el seu jardinet plè de PI, segons la direcció, sens va comunicar que ho van fer arrambant amb tot l'efectiu que van puguer, si bé aquesta acusació no la varem veure mai comunicada a cap mitjà informatiu (?)

En quant a la senyora Pilar, persona intel-ligent i desperta, em va defraudar quan un dia vaig anar a recollir-la a l'aeroport de Girona puig havia de celebrar un míting de campaña pels estudiants de la universitat. La va rebre al entrar al vestíbul de l'aeroport el guàrdia civil de servei i..............

- Bienvenida a Gerona senyora Rahola.
- Gràcias sargento. Que tal va la guàrdia ?
- Tranquilidad absoluta.
- Perfecto, que siga así. Con su permiso i debido al escaso tiempo que me queda voy con mi compañero a cumplir una obligación. Adiós.

Quan estavem sentats al cotxe li vaix dir : com és que t'has dirigit al guàrdia parlant-l'hi en castellà ? Un xic sorpresa per la pregunta només va contestar : " S'els ha de fer contents " !!

Crec que no cal cap comentari.

Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Possiblement, l'últim polític amb seny Empty Re: Possiblement, l'últim polític amb seny

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum