Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou”

Ir abajo

Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Empty Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou”

Missatge  Jaume 05/01/10, 11:24 pm

Laporta: “Em sedueix presentar-me a la Generalitat amb un partit nou” Laporta_seleccio_barca_475
El president del F.C Barcelona, Joan Laporta, en una entrevista a El Mundo, encara que reconeix haver parlat amb Esquerra i Convergència sobre el seu futur polític però no haver rebut cap proposta concreta, ja es decanta obertament per un “partit nou”.

El president del club blaugrana confessa que li “sedueix” més la idea de presentar-se amb “un partit nou” que estengui que “Catalunya necessita un estat propi” perquè, segons ell, “tenim les condicions per ser un gran país d’Europa”. Però adverteix a tots aquells que el temptin que si es presenta només ho farà com a candidat a la presidència de la Generalitat.

I, malgrat avisa que no explicarà el seu futur fins Setmana Santa, explica que en aquests moments està consultant “professionals de l’estratègia política per treure les meves conclusions sobre si és possible fer a Catalunya una revolució pacífica, democràtica i responsable que ens porti a tenir un estat propi” i que ja “té clar l’equip de persones que podrien que podrien portar a terme aquesta tasca”, en referència a la independència de Catalunya.

Laporta també critica la manca d’eficàcia del tripartit en la defensa de Catalunya. “El govern tripartit no ha demostrat que pot resoldre els problemes de la nació. Durant els anys de la meva presidència moltes vegades he tingut la sensació que només el Barça lluitava per Catalunya”, assegura el president de l’entitat esportiva.

La sentència del TC

Laporta també afirma que “l’estat espanyol no resolt els problemes dels catalans” malgrat “hem intentat dialogar, cedir i fins i tot convertir-nos en l’estoreta per veure si ens accepten, mai ens han respectat”.

“I ara només faltava la humiliació final que el Tribunal Constitucional es cregui amb dret a corregir ni una sola coma d’allò que ha aprovat el poble de Catalunya”, conclou en referència a la sentència.
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum