Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
El gos més vell del món Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
El gos més vell del món Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
El gos més vell del món Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
El gos més vell del món Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
El gos més vell del món Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
El gos més vell del món Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
El gos més vell del món Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
El gos més vell del món Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
El gos més vell del món Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


El gos més vell del món

Ir abajo

El gos més vell del món Empty El gos més vell del món

Missatge  Sinuhé 03/09/09, 09:01 am

Mor als 21 anys el gos més vell del món segons el 'Llibre Guinness dels Rècords'


El gos més vell del món Foto_385748_CAS

La gossa més vella del món segons el Llibre Guinness dels Rècords va morir divendres passat als 21 anys --147 a escala humana-- a la casa que els seus amos tenen als afores de Nova York. Chanel, que així es deia el vetust animal, era un gos salsitxa de pèl blanc i ha mort uns quants mesos després que els responsables del Llibre Guinness li entreguessin un certificat que donava fe de la seva longevitat.
"Va agafar una mica d'aire i va respirar per última vegada, encara que ja feia temps que Chanel m'havia fet saber que havia arribat la seva última hora", ha declarat al diari Newsday la seva propietària, Denice Shaughnessy, que resideix a la localitat novaiorquesa de Port Jefferson.
Chanel no es va poder alliberar els últims anys de la seva vida de les xacres propis de la vellesa, que l'obligaven a portar ulleres polaritzades perquè tenia cataractes i a anar sempre vestida per la seva sensibilitat al fred. El gos tenia sis mesos quan Shaughnessy, que llavors servia a l'Exèrcit dels Estats Units, el va adoptar en una gossera de Newport News (Virginia) i li va fer companyia durant els nou anys que va estar destacada a Alemanya.
La seva propietària ha explicat que l'animal menjava tres vegades al dia, que el seu aliment favorit era el pit de pollastre i que solia córrer diàriament fins que un tumor en una de les potes posteriors el va obligar a desplaçar-se en un carret.
Chanel va celebrar el títol de gos més vell del món amb una festa organitzada per un fabricant de menjar per a mascotes en un hotel caní de Manhattan, en el qual va poder assaborir un pastís de crema de cacauet.


Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El gos més vell del món Empty Re: El gos més vell del món

Missatge  Invitat 03/09/09, 05:42 pm

Cada any que passa, pateixo per el meu gos. He passat per aquest tràngol moltes vegades, i es passa molt malament. Espero que algún dia els que tenim gossos se'ns deixi de dir propietaris....em sona molt malament.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

El gos més vell del món Empty Re: El gos més vell del món

Missatge  Sinuhé 04/09/09, 08:42 am

Jo hi he passat dues vegades, i si, es passa molt malament. Però, bé, després de dir que mai més tindràs cap gos, al final hi tornes.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El gos més vell del món Empty Re: El gos més vell del món

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum