Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Valdano critica el catalanisme del Barça Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Valdano critica el catalanisme del Barça

3 participantes

Ir abajo

Valdano critica el catalanisme del Barça Empty Valdano critica el catalanisme del Barça

Missatge  Jaume 26/08/09, 06:12 pm

Jorge Valdano, director executiu del Reial Madrid, ha indicat que "cadascú des de la seva visió intenta ocupar un lloc al món. El Barcelona ho fa mirant des de Catalunya cap a dins i el Reial Madrid ho fa mirant des d'Espanya cap a fora". En una entrevista a la DPA que recull El Mundo, l'executiu argentí del Reial Madrid ironitza sobre la manera en què els jugadors del Barça tanquen els seus discursos adreçats als aficionats. "Aquí seria difícil que algun jugador digui Viva el Reial Madrid i viva la Comunidad de Madrid", ha indicat Valdano.

L'exjugador blanc i de l'Alabès, entre d'altres equips, també ha criticat que l'arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach qualifiqués de "despesa descomunal" la contractació de Cristiano Ronaldo pel Reial Madrid. "Quan el Barça va fitxar Ibrahimovic sí vaig trobar en falta el discurs del bisbe de Barcelona. Sembla que l'església ha d'estar per sobre de regionalismes i em va sorprendre que amb Ibrahimovic no apliqués un discurs del mateix ordre", ha manifestat Valdano.

El director executiu madridista també ha dit que el temps li ha donat la raó quan va decidir descartar Gaby Milito. "Es pretenia que jo defensés Milito per la noblesa personal del jugador i perquè era molt interessant en termes futbolístics per al Reial Madrid, però el temps m'ha donat la raó", ha afegit.
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Valdano critica el catalanisme del Barça Empty Re: Valdano critica el catalanisme del Barça

Missatge  FOC 27/08/09, 01:39 am

Se estan empezando a poner nerviosos en el madris...
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Valdano critica el catalanisme del Barça Empty Re: Valdano critica el catalanisme del Barça

Missatge  Sinuhé 27/08/09, 09:08 am

Suposo que el Valdano creu que l'UNICEF és una botiga de barri. Però, bé, és una bona senyal això de que comencin a no tenir respecte. Vol dir que tenen por.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Valdano critica el catalanisme del Barça Empty Re: Valdano critica el catalanisme del Barça

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum