Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho.

2 participantes

Ir abajo

RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Empty RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho.

Missatge  arcoiris 28/01/09, 03:09 am

Tinc permis del Foc.


http://catweb.mforos.com/1633798/7731765-esmolador-obelix-lo-jf-y-sinuhe-y-la-panda-del-ultimo-cartucho/#ultimomsg




RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho.


Jo no se si pertanyo a la colla de l'ultimo cartutx o no. Mai he tingut clar que panda he pertangut, si és que he pertangut a alguna.

Però just la ultima setmana del CAT em quedi sense ordinador i no vaig estar en el comiat, cosa que casi, he preferit perquè m'hagués posat massa trista. Els que em coneixeu ja sabeu com em poso de tuntarrona.
Allí van quedar massa records, massa trobades, i desencontres, massa afecte…. Bueno això no, això mai és massa. Van quedar tants trossos de cor deixats a cop de teclat, que costa de vegades no mirar cap a enrere amb nostàlgia, amb tristesa i amb enyorança.
Però aquí estem. encara que no m´agrada gens, que estiguem tan espargits, però tinc l'esperança de que tornarem a retrobar-nos, no m'importa que fòrum, ni que format, ni m'importa qui sigui l'administrador. L'única cosa que m'importa és tornar a trobar-me amb tots els meus amics i tornar a sentir la calor que sentia allí i que ara ja no sent en cap altre lloc
Això d'estar en tants llocs alhora i de passejar com un fred i desconegut fantasma de fòrum en fòrum amb missatges impersonals, no és el que mes em motiva d'aquest món d'internet.
Així que perdoneu-me si no em veieu molt participativa, però me sent un poc perduda i un poc decebuda.
Encara que he d'agrair el gran esforç que heu fet molts, per a crear les vostres comunitas i oferir-nos un lloc on retrobar-nos.
Us felicito a tots els admintradors de tots els nous fòrums pel bon treball realitzat.
Potser podrieu reunir-vos tots els administradors he intentar unificar-vos tots en una sola comunitat. No sé. És solament un suggeriment.
De totes maneres com dèiem en el CAT la comunitat la fem entre tots els participants, i si aprenem a posar fotos i música i fer un munto de coses que veritablement són precioses i val la pena aprendre, però ens oblidem de posar aquesta calor i aquest troset de cor en la comunitat, em sembla que ens estarem oblidant de una part molt important.
Per a mi la més important.
Però això és solament la meva opinió, la meva manera de veure les coses i potser estiga equivocada en tot.
No sé. Però avui tenia la necessitat d'expressar el que penso i com em sento.
Una abraçada per a tots, amb tot el meu afecte.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho. Empty Re: RE: Esmolador, Obelix, lo_jf y sinuhé... y la panda del último cartucho.

Missatge  Sinuhé 28/01/09, 11:42 am

Com gairebé sempre, tens tota la raó.
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum