Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
ESTIC CHAFAT Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
ESTIC CHAFAT Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
ESTIC CHAFAT Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
ESTIC CHAFAT Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
ESTIC CHAFAT Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
ESTIC CHAFAT Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
ESTIC CHAFAT Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
ESTIC CHAFAT Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
ESTIC CHAFAT Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


ESTIC CHAFAT

3 participantes

Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty ESTIC CHAFAT

Missatge  FOC 28/07/09, 02:25 pm

no vos amagaré que cada dia entro al formato de gabito, esperant sempre que algo cambie i que la comu se parega a aquella que tant m agradaba a mi i que ara ha desaparegut i no sé que s'ha fet d'ella. Tinc el sentiment quan llegeixo que hi han participants de primera i de segona, que o be se es amic dels que manen o que si no tens una resposta desairada com si sigues tot un atac personal. Ja fa dies que en ronda per cap fer una nova o dirli a algú que la façi i que recupere el que era realment el cat, encara que siguesin cuatre gats ja que la majoria de gent ja esta a la primera, pero clar, segur que algú s'enfada i segur que es quelcom que fa un temps va participar també en una diaspora similar quan la comunitat era de msn. Suposo que mentres aquesta comunitat en permeteixca expresar el que sento no hi tiraré má pero igual en llevo complexes al tornar de vacances per que per eixemple no comprenc com un participant com es memorioso de cop i volta siga una molestia i que tot es base en una suposada majoria ficticia ja hi ha gent que no hi es a eixe cat o que no parla pero que no deixa per aixo de ser cat. Son sensacions i sentiments, no hi ha que pegarli mes voltes.
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Invitat 28/07/09, 04:24 pm

El millor que pots fer és passar. Les coses estan com estan i no crec que per si sol, el temps canvii res. Jo entro cada dia i com ja és costum meva no llegeixo més que els panells que m'interessen, que no solen passar de 3 o 4. Admiro a qui te la paciència de llegir-los tots. El fet de fer-li la gara-gara al "director d'orquestra" no és nou, el vell catweb era ja l'ostia en aquest aspecte, tant és aixi, que ningú a tornat anomenar al JF i suposo que se n'alegren de tenir-lo lluny...o al menys que no es deixi veure. En aquesta comunitat m'hi trobo còmoda, pq avui per avui, la trobo diferent. Es poden posar coses serioses, que encara que no siguin contestades, si que són visitades i deu n'hi do!!! La llàstima és que som poquets, però ja se sap...sempre passa el mateix. Hi ha un temps per tot i quan vull distracció sense malsdecap i passar l'estona, se a on dirigir-me. No per això són comunitats deplorables, si no que hi ha d'haver de tot i tothom te dret a passar-s'ho com millor li sembli. Potser t'ho vas prendre massa a la valenta i no valia la pena que t'haguessis marxat...jo vaig estar aguantant al "boss" tot el temps que va fer falta i passant totalment d'ell, ja que era un més i no tota la comunitat com potser va arribar a creure-s'ho.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  FOC 28/07/09, 04:58 pm

Jo no dic que siga deplorable, tampoc tin res en contra d'aquet tipus de comunitats pero no es el cat web. El fet que marxes va ser mes perque la administradora es va prendre la meva critica com un atac personal i en va calificar con manipulador, pataletes, volia fer veure que no estimaba la comunitat i a mes va parlar de correus privats, jo no estic ara per estar en mig de guerres entre participants. Pots dirme que soc masa nostalgic si vols i parlant de lo_jf encara que a l'ultima etapa vaig ser molt coorporatiu vaig estar molt critic en altres etapes i sempre dins d'una linea que era la que volia continuar, al menys sempre li he pogut dir el que pensaba sense problemes, crec que no se li ha fet justicia i es clar que va tindre equivocacions i potser greus al final pero també hi habia masa atacs per tots els costats, de ahi el meu coorporativisme. En qualsevol cas tu no vas fer diaspora i vas continuar al cat, cosa que sempre he valorat molt i per aixo el que dius sempre ho tinc en consideració. M'agrada que en aquesta comunitat podem tindre aquet tipus de conversa en tranquilitat.
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Invitat 28/07/09, 05:13 pm

És clar, home, i és que aquesta comunitat dona aquesta tranquil.litat. Per això dic que és una llàstima que no siguem més...però d'alguna forma deu de ser així. Ah! i a veure quan et decideixes a treure el enginy que tens, que sembla que t'hagis quedat col.lapsat Rolling Eyes
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  FOC 28/07/09, 05:26 pm

jo es que per a traure aixo que dius necesito promiscuitat i aqui la cosa es molt tranquila, encara que a mi ja m'agrada (de totes formes al facebook i a aires encara fico una mica allo que et feia donarme collejas)
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Invitat 29/07/09, 12:04 am

Bah! por los viejos tiempos!!!ESTIC CHAFAT Colleja5nd
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  arcoiris 29/07/09, 03:38 am

Foc:
Jo crec que l'antiga CAT no tornarà mai, com tantes altres coses de la vida s'acaben i ja está. S'acaben unes i comencen unes altres
Ara tenim les comunitats que es van fer despres, com aquesta i la gent pot triar on vol estar i cadascun fa la seva elecció.
A ni em va fer molta il·lusió tornar a veure tots els nics junts altra vegada, de la antiga Cat, en el nou grup. Però em va decebre molt la resposta injusta que et van donar a tu, com la hi donen ara a Memoritzo o Cascavell.
Em sembla que quan algú dóna la seva opinió se li ha de respondre sense fer atacs personals.

Per això estic aquí, perquè me sent agust, perquè ningú m'ha imposat cap norma, perquè tots som sufiencetement responsables per a saber com hem de fer les coses, sense que ningú ens imposi res.
Aquí l'administrador no se les hi dóna d'amo i senyor, ni mai imposa la seva voluntat, ni tanca cap panell perquè hagi altre semblant.
Aquí tots participem lliurement sense coaccions ni pors.
Podem opinar si alguna cosa no ens agrada sense que ningú ens acusi de res.
En l'altre grup entro a llegir els panells dels nics que m'ha agradat llegir sempre i de vegades dic algo de algun panell que me sembla interessant, però res mes.
No intento canviar res, ni dir res que pugui ser mal interpretat, o que ho considerin com un atac personal. Per a què vaig a dir algo? Si alguna cosa he aprens en la vida, és que ni ningú ni res, va a canviar perquè jo ho digui. Així que quan no esitic agust en un lloc marxo i ja esta. Perque si me quedo se me poden creuar els cables i acabar digent algo "incorrecte"
Per això em vinc aquí. Aquí me sent agust, tranquila i lliure i sempre puc dir tot el que penso,i sento i puc ser mes jo que en cap altre lloc i per sobre tot me sent entre amics i per a mi l'amistat segueix sent lo mes important, tant en el món real com en el virtual i que els demes facin el que vulguin i i estiguen on vulguin.

I una vegada posada vaig ha aprofitar per a agrair-li a Sinuhé que hagi creat aquest lloc tan agradable, que ho administre tan bé i que el mantingui obert a pesar que som tan pocs
i ara ja podeu acusar-me de pilota Basketball
Wink
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Invitat 29/07/09, 01:54 pm

avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  arcoiris 29/07/09, 09:05 pm

Uisssssssssssss, Carme:
No seras un doble nic ? tongue
Perque aquest "bé" me resulta molt familiar. Rolling Eyes

Smile
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Invitat 30/07/09, 02:29 am

ullet
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Sinuhé 30/07/09, 08:49 am

©️)
Sinuhé
Sinuhé

Nombre de missatges : 1687
Fecha de inscripción : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  FOC 03/08/09, 08:20 pm

aixo últim ja no ho entenc... que es una arroba o un caragol???
FOC
FOC

Nombre de missatges : 384
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ESTIC CHAFAT Empty Re: ESTIC CHAFAT

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum