Últimos temas
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta

» Bonas festes Nadalenques i Any Nou
16/01/14, 02:19 pm por greta

bitelchus bitelchus bitelchus

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

bitelchus bitelchus bitelchus

Missatge  FOC el 30/06/09, 08:32 pm

Jo no sé qui entrará o qui no entrará en aquesta comu que estige a la del formato de gabito pero per als que entreu vos tinc que dir que agraeixo totes les mostres d'afecte regudes pero que per favor deixeu que la comu vaige tranquila sense anomenarme tant. Jo no estic gens d'acord de com se estan fent les coses i m'agradaria dir que tant blando abans com nala ara estan imposats i no concensuats i que no s ho prengesin a mal pero que jo si s hages fet concesuat hauria donat el meu suport perque son gent molt valida. Pero si faig una critica i de sobte soc tan roin, manipulador, orgullós i tot aixo que se m ha dit pos aixo no m agradat gaire i no vull una discusió d eixe tipus . Digaume que soc masa nostalgic si voleu pero eixes normes de comunitat menor, eixes formes de ficar administradors sense comptar en la gent encara que sigan els mes valid per ser-ho i certes regudes que he vist no es la cat-web que jo desitjaria i no sabria callarme i potser no li he sapigut dir a la administradora ben dit aixo tal com s ho ha pres i no vull equivocarme ara en els altres. A mes ja ens tenim per altres mitjans no? potser quan acepti el que esta pasant com a normal torne pero de moment no m'apetix, estic molt desabut, espero que ho comprengau. Un salut.

FOC

Nombre de missatges : 384

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: bitelchus bitelchus bitelchus

Missatge  arcoiris el 01/07/09, 12:14 am

Foc::
Saps que jo no volia que et marxares, però ara que has pres la teva desicio, no tinc altra cosa que fer que repestarla i no demanar-te que tornis.
Ja ho faras quan tu ho creguis millor.
Per sort et tinc aquí ,i en ràdio.
T'entenc perfectament, i entenc el teu desanim. sé que tot el que has fet i el que has dit, ha estat amb bona intenció i perquè les coses fossin millors i fetes entre tots.
Si vols i si l'administrador d'aquesta comunitat em dóna el seu permís puc posar aquest enllaç perquè ho llegeixin allí, perquè aquí no crec que entrin molts a llegir-nos.
Si no us sembla bé, aquí es queda. cap problema.
Jo estic encara mes desanimada que tu d'aquest món d'internet i de les coses que veig.
No saps la de vegades que penso apagar el botó de l'ordinador i no tornar-lo ha conectar mes
Però sempre esperes que les coses puguin canviar.
Una abraçada molt gran, i ojala torni aviat a veure't somriure i a posar panells alegres en aquesta comunitat o en qualsevol altra.

arcoiris

Nombre de missatges : 2378

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  FOC el 01/07/09, 01:08 am

no se que dirte arco, igual no es encertat dir res mes, habia ficat aixo perque habia vist al memorioso ficar el panell pero ja pareix que la comunitat marxa i agafa el seu ritme aixi que de moment deixalo anar, gracies per la comprensió i un salut

FOC

Nombre de missatges : 384

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 04:32 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum