Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança?

2 participantes

Ir abajo

Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Empty Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança?

Missatge  Jaume 23/06/09, 05:32 pm

Si mai no teniu res a fer os aconsello que no vos entretingueu ni perdreu el temps a donar una ullada a Google o a altres medis per assabentar-vos de les agrupacions i dels partits politics catalans que tenen per reclam el nom de INDEPENDENTS , aquesta tasca la hi volgut fer-la avui i encara no estic ni a la meitat ja que son moltes dotzenes o sigui sobrepassen una grossa (la grossa)son dotze dotzenes o sigui que es una mida que fins fa pocs anys estava en us dins els comerços que venien els articles per dotzenes, entre ells els ous i molts mes articles , en el ram de la ferreteria era molt corrent , la qüestió es que desprès de llegir el nom de tants partits politics de esquerres independentistes amb ganes de governar que ja estic mes que confós, ja que el dia que el dia que tinguem d’anar a votar els catalans serà molt difícil repartir el vot entre tants partits de esquerres i a mes independents, ja que pot arribar el cas que cada partit sols tingui una dotzena de votants, cosa que llavors ens adonarem compte de la falta d’unitat que ja entre els catalans , i que aquesta divisió serà aprofitada per els nostres enemics de sempre, o sigui per els que desitjant LA UNIDAD DE ESPAÑA..
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança? Empty Re: Quin es el partit de independentistes catalans que mereix la nostre confiança?

Missatge  Isona77 23/06/09, 09:33 pm

Jaume: avui per avui no tinc confiança en cap partit politic. I d'altra banda es dificil aglutinar la gent independentiste sense un bon lideratge. perquè crec que no tenim prou conciencia colectiva i això es fatal. Quan parlo de la consciencia colectiva em refereixo que seguim com masells i ja ens en poden fer de l'alçada d'un campanar que seguim igual.

Sempre poso el mateix exemple: Si jo em salto un peatge ja tens a tota la plantilla dels mossos mobilitzada.... i he d'afrontar les consecuencies jo sola. Si tots ens posessim d'acord i ens saltessim els peatges un dia i un altre i un altre acabariem fent força i forçant a les autoritats a fer quelcom.

I com això un munt de coses.

Però som esclaus del temps, del rellotge, d'haver d'anar obligatoriament a treballar, d'arribar a l'hora i dintre d'aquest plantejament qualsevol perd ni un minut plantejant-se per què hem de saltar-nos un peatge. Però si algú aglutinés aquest fet concret: sigui persones o organitzaciò potser la gent respondria malgrat tots els inconvenients que això ens suposaria.

En els pobles hi han diversificaciò d'idees a l'hora de fer pais però seria bo que ens posesim tots d'acord per anar a la una de forma que sense deixar les nostres idees les aparquesim momentàniament per aconsseguir entre tots l'alliberament de Catalunya. I desprès a les urnes ja veuriem qui governés. Jo el que veig es que hi ha massa interessos, massa afany de desprestigiar-se els uns als altres, massa privilegis per uns en detriment dels altres i massa aprofitat en llocs de responsabilitat.

Tot plegat es un olla de grills.

No hi crec en els politics, i molt menys en els partits perquè a l'hora de la veritat primen els interesos de partit pel damunt dels interesos del poble que representan. Tan se val que siguin verds, grogs, blaus o vermells.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum