Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Contra la crisi: insultar al cambrer Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Contra la crisi: insultar al cambrer

2 participantes

Ir abajo

Contra la crisi: insultar al cambrer Empty Contra la crisi: insultar al cambrer

Missatge  Jaume 18/06/09, 08:27 pm

EFE. Dos joves han inaugurat a la localitat turística de Cullera (València) un bar en el que els clients poden insultar els cambrers, amb la finalitat que puguin "desfogar-se en temps de crisi". Segons van indicar els amos del negoci, Bernard Mariusz i Michal Lotocki, ambdós d'origen polonès, si un insult els sembla "original i divertit", el client obtindrà una consumició gratis.
Mariusz va explicar que la idea va sorgir perquè la gent està "estressada amb la crisi" i així podrien venir al bar "per desfogar" i evitar "deixar anar les bronques a la seva família". Els clients insulten en espanyol, en polonès, en francès i en romanès, segons va comentar Mariusz, que va afegir que els contesta, en to de broma, amb la pregunta "I la teva família bé?".
Un dels primers clients del bar, Antonio Ossa, creu que la iniciativa és "una bona idea", ja que "quan vens del treball pots dir quatre animalades i quatre tacs com capullo, idiota o tonto".
Segons una altra de les clientes, Mari Luz Pérez, el bar ofereix la possibilitat de "parlar en confiança amb tot el món" i al mateix temps permet de tant en tant exclamar "Què cabró ets".
Pel que fa a les valoracions d'aquesta iniciativa que fan els veïns de Cullera que no freqüenten el bar hi ha opinions per a tots els gustos, encara que la majoria són de caràcter negatiu. Alguns accepten la idea sempre i quan es faci des del respecte als cambrers i amb la finalitat de "desestresarse", mentre que a altres directament no els sembla una bona iniciativa, "ja que es comença per aquí i s'acaba fent ús de la violència ".
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Contra la crisi: insultar al cambrer Empty Re: Contra la crisi: insultar al cambrer

Missatge  Isona77 18/06/09, 09:52 pm

Jo per desfogar-me he d'insultar als politics. Sobretot si els hi puc dir a la cara alguna vegada em quedaré satisfeta del tot. A mi un pobre cambrer que no m'ha fet res... no em motiva.

Per altre banda, si un cambrer me'n fa alguna de grossa no necessito anar a un altre bar a dir quatre coses perquè els hi dic directament al cambrer maldestra. Això sí ho faig desprésd'haveer consumit no fos cas que es vengés tirant qualsevol porqueria a la meva consumiciò...ja ja ja


Editat per darrera vegada per Isona77 el 18/06/09, 09:59 pm, editat 1 cop en total (Razón : correcciò)
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Contra la crisi: insultar al cambrer Empty Re: Contra la crisi: insultar al cambrer

Missatge  Jaume 19/06/09, 01:32 am

Que culpa tindran els pobres cambrers de la crisi perquè la gent descarregui contra ells la seva ràbia.
No se si a aquests que van ha insultar, els agradaria que mentre ells treballen fora algú a insultar-los
Jaume
Jaume

Nombre de missatges : 560
Fecha de inscripción : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Contra la crisi: insultar al cambrer Empty Re: Contra la crisi: insultar al cambrer

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum