Últimos temas
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta

» Bonas festes Nadalenques i Any Nou
16/01/14, 02:19 pm por greta

Patates fregides amb sorpresa

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Patates fregides amb sorpresa

Missatge  Jaume el 07/05/09, 07:22 pm

AGÈNCIES .- Una nena suïssa de 7 anys va trobar un preservatiu mentre es menjava un menú Happy Meal del McDonald's, un fet que està sent investigat per la policia, que tracta d'esbrinar com un condó va poder arribar fins a l'envàs de les patates fregides. La mare de la menor va anar a la Policia per denunciar el succés, ocorregut a la localitat suïssa de Granges-Paccot, segons publiquen aquest dimarts els diaris suïssos, i els agents van començar a investigar si el condó havia estat usat, ja que l'embolcall estava obert.
Segons les primeres anàlisis el preservatiu no estava usat, o almenys "no havia estat utilitzat en el marc d'una relació sexual completa", ja que no es van trobar restes d'esperma, va explicar Benoît Dumas, portaveu de la policia de la regió. El portaveu de la policia va lamentar que la mare portés el cartró de l'àpat amb la prova del delicte deu hores després d'haver trobat, el que va dificultar les anàlisis. La mare va assegurar als mitjans suïssos que des que van comprar el menú fins que la petita va començar a menjar en una àrea de pícnic no hi va haver cap possibilitat que algú introduís el condó en les patates fregides.
"Ens instal.larem. Jo li vaig donar el sac a la meva filla i es va menjar l'hamburguesa. Després va començar amb les patates i en aquell moment va treure l'objecte de la borsa, sense saber el que era, i m'ho va ensenyar", va assegurar

Jaume

Nombre de missatges : 560

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Patates fregides amb sorpresa

Missatge  VlCTUR el 07/05/09, 11:22 pm

¿ Veus Jaume ? ...
... és el que dic jo de les portes Enfadat

VlCTUR

Nombre de missatges : 816

Veure perfil de l'usuari http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo