Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
a la veritable gavina que tots portem dins Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


a la veritable gavina que tots portem dins

2 participantes

Ir abajo

a la veritable gavina que tots portem dins Empty a la veritable gavina que tots portem dins

Missatge  arcoiris 04/01/11, 09:06 pm

arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

a la veritable gavina que tots portem dins Empty Re: a la veritable gavina que tots portem dins

Missatge  VlCTUR 04/01/11, 11:27 pm

Aisssss ...


... molt xulo, però un dia podriem parlar de les bencicions i les maldicions ... Per a mi no existeixen ni una cosa ni l'altra, tot es resumeix en una altra cosa: el DESAFIAMENT.

D'altra banda tampoc comparteixo del tot quan diu que NO ESTEM SOLS. La Llibertat, al meu parer, va unida al fet d'acceptar que ESTEM SOLS.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

a la veritable gavina que tots portem dins Empty Re: a la veritable gavina que tots portem dins

Missatge  arcoiris 05/01/11, 02:07 am

Jo he posat la pantalla gran i he gaudit escoltant la música e imaginant que era jo, la que estenia les ales al cel, sobre aquest mar que m'agrada tant.
Pel que fa a les frases en algunes estic d'acord en altres no.
Però si que m´ agrada el missatge en general. Que no cal fixar-se en les limitacions, que no cal repetir-nos una i altra vegada que no podem, que no valem. Perquè llavors ens parem i mai fem res per por al dolor al fracàs i al rebuig i no podem avançar ni superar els problemes que la vida ens dona, ni aconseguir els nostres somnis.
Cal creure en un mateix, cal creure en la força de l'amor per canviar el món, per no sentir-nos sols, perquè l'amor és una energia alliberadora, que ens uneix a tots els éssers amb l'univers.
Però bé, això és només una manera meva de veure les coses i suposo que hi ha tantes maneres com persones i per a mi totes són vàlides.

D'altra banda tampoc comparteixo del tot quan diu que NO ESTEM SOLS. La Llibertat, al meu parer, va unida al fet d'acceptar que ESTEM SOLS.
Crec que quan una persona està totlamente sola i aïllada és quan és incapaç de sentir amor per res ni per ningú.
I sentir-se lliure és poder ser sempre tu mateix.


arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

a la veritable gavina que tots portem dins Empty Re: a la veritable gavina que tots portem dins

Missatge  VlCTUR 07/01/11, 08:15 pm

El vídeo és preciós, Arcoiris.
No em facis cas de les meves tonteries, sols volia fer entendre que, en acabat estem sols a l'univers. De ningú, excepte de nosaltres mateixos depèn la nostra llibertat. Això no vol dir que estiguem aillats o que no fem el camí en companyia d'altres per a fer-lo més a gust.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

a la veritable gavina que tots portem dins Empty Re: a la veritable gavina que tots portem dins

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum