Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Entrega de carnet.- Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Entrega de carnet.- Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Entrega de carnet.- Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Entrega de carnet.- Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Entrega de carnet.- Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Entrega de carnet.- Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Entrega de carnet.- Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Entrega de carnet.- Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Entrega de carnet.- Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Entrega de carnet.-

Ir abajo

Entrega de carnet.- Empty Entrega de carnet.-

Missatge  Joan 11/11/10, 06:02 pm

Joan Carretero lliura a Araceli Subias Alled, de 88 anys, el carnet de Reagrupament




11 novembre 2010

Font: ANNA notícies

(Mataró, 10-11-2010)

Araceli Subias Alled, de 88 anys, natural de Gelsa de Ebro en la comarca de la Ribera Baja del Ebro (província de Saragossa) va arribar amb la seva família a Barcelona sent un nadó de 9 mesos. Va ser escolaritzada en català en les escoles de la Generalitat de Catalunya en temps de la República. Empresària d’una perruqueria amb 4 treballadores al barri de la Ribera de Barcelona. Una vegada jubilada amb el seu marit van accedir a la RESIDENCIA D’AVIS DE L'ICASS – MATARÓ, on viu des de fa 25 anys. Aquest estiu li han fet un homenatge per ser la resident més veterana de la Residència. Pertany al Consell de Govern del Casal Gent Gran annex a la Residencia i també a la Junta de l’Associació de Gent Gran de la Gatassa.
PER QUÈ VOTARÉ REAGRUPAMENT?
“Fins ara havia votat Convergència, a Jordi Pujol, perquè per a mi era com votar per Catalunya. Era la meva forma de correspondre al país d’acollida i del que em sento orgullosa de pertànyer. Però ara votaré Reagrupament, perquè com diu el mateix Pujol, ara ja no hi ha excusa per aconseguir la Independència. Estic cansada de sentir per la televisió i per la ràdio com critiquen i malparlen de Catalunya. Els catalans només estem rebent clatellades i insults. Algú ha de dir prou.”
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum