Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Laporta, el Barça i Reagrupament.- Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Laporta, el Barça i Reagrupament.-

Ir abajo

Laporta, el Barça i Reagrupament.- Empty Laporta, el Barça i Reagrupament.-

Missatge  Joan 01/11/10, 03:01 pm

Quan el van enganxar amb la mentida de que el seu cunyat no era franquista vaig pensar que havia de plegar i el vaig passar a considerar un mentider patològic. No creia en ell i quan un jutge l'any 2006 el va obligar a convocar eleccions si no volia ser inhabilitat encara vaig creure-me'l menys. A mesura que s'acostava el final del seu mandat el senyor Laporta anava mostrant-se més obertament nacionalista i això ,afegit als èxits esportius dels dos últims anys, va fer que qüasi m'oblidés de les coses dolentes i que l'acabés veient amb bons ulls.
Després ja hem vist tots quin ha estat el comportament del Laporta amb Reagrupament. Quan tots els mitjans de comunicació l'insultaven els reagrupats el mes d'abril el vam aplaudir i el vam aclamar. El vam esperar 7 mesos, li vam oferir tot i ens paga amb una traició, com els gossos que mosseguen la mà de qui els hi dóna de menjar. És un prepotent i un desagraït. Veient el comportament que aquest individu ha tingut amb Reagrupament durant l'estiu, el que li va intentar fer al Doctor Broggi i totes les coses repugnants que ha fet puc dir que el senyor Laporta a més a més de mentider, prepotent, desagraït i maleducat és una mala persona. També puc dir que és convergent. El senyor Laporta forma part de la casta corrupta colaboracionista que dirigeix Convergència i Unió des de fa anys . A CiU hi ha determinades persones que es pensen que el nacionalisme català és exclusiu d'ells i que han fet sempre tot el que ha calgut per destruïr els altres moviments nacionalistes catalans: la Crida, MDT, ERC, el Comitè Olímpic de Catalunya, etc...per això van crear el PI l'any 1996, amb els diners de Fèlix Millet, i per això ara han creat SCI, amb els diners de la Fundació CatDem i amb la col·laboració de la fundació convergent Catalunya Oberta, que "gentilment" es dedica a fer-li enquestes a mida al senyor Laporta.

Laporta és mentider, prepotent, desagraït, maleducat, mala persona i convergent , però pel que sembla hi ha alguns independentistes ingenus que encara estarien disposats a votar-lo.

Laporta de moment, ha aconseguit lo que les forçes franquistes no van poder aconseguir: dividir l'independentisme.-
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum