Últimos temas
» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
01/02/14, 02:33 pm por greta

» Bonas festes Nadalenques i Any Nou
16/01/14, 02:19 pm por greta

The MSN Groups service has closed

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge  FOC el 23/02/09, 09:18 pm

Groups

As we first announced on October 23 2008, the MSN Groups service has closed.

If you would like to create a new group, we have established a partnership with
Multiply - an online group and media sharing service that is tailored to the needs of larger groups. If you would like to create a small group of less than 1000 members, please visit Windows Live Groups.

FOC

Nombre de missatges : 384

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: The MSN Groups service has closed

Missatge  Sinuhé el 24/02/09, 09:44 am

Doncs em sap greu.

Sinuhé

Nombre de missatges : 1687

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arcoiris el 25/02/09, 03:06 am

Moltes de les coses que vam escriure allí, s'han perdut per a sempre en l'espai virtual.
Però moltes altres quedaran per a sempre en els nostres records i en els nostres cors.
Per a mi, molts dels moments que passi,en el vell CAT, durant aquests 6 anys passaran a formar part important, de la meva vida. Això ningú m'ho va a poder llevar mai.
Tinc la sensació que allí deixi trossos de la meva anima a cops de teclat. Però crec que el CAT em va donar molt mes del que jo li vaig deixar.
Em va donar l'oportunitat de poder conèixer el sentit de la amistat, a un nivell que mai havia conegut i que no sabia ni tan sols que existia.
Espere que el que un dia vaig conèixer gràcies al CAT, pugui seguir desenvolupant-se, perquè si això desapareix, llavors per a mi, si que haurà desaparegut el més important de aquest mon virtual.
I ara cal deixar d'estar trists pel perdut i cal seguir endavant, amb les coses que ens queden.
Perquè encara ens queden les ganes de seguir comunicant-nos i les ganes de seguir compartint, a pesar de que ara ho fem separats en aquestes mini comunitats que tenim.
Però pot ser que algun dia tornem ha estar tots junts en un sol lloc, com erem en el nostre vell CAT que aqueste anit añore tant.
L'esperança és l'últim que es perd.
Una abraçada molt gran a tots els amics que allí vaig trobar, als quals solament es van quedar en companys i perquè no? També a tots aquells amb els quals no em vaig poder entendre.
Aissssssssss Buaaa
Bona nit. I Fins sempre benvolgut CATWEB coret destrempat

arcoiris

Nombre de missatges : 2378

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Invitat el 25/02/09, 05:28 am

Doncs si, Lola, sap greu que hagi desaparegut el catweb, i no serà pq jo no estigui acostumada als canvis...Però aquest com no li veiem ni cap ni peus, i a més amb les noves comunitats, a la que no li falta una cosa, n'hi falta un altre, doncs és normal que ens rebotem. Jo la manca d'amics no la percebo tant pq tinc la sensació de que estem els mateixos, tret d'algún que ja no està, Peró el que si trobo que em sortit perdent ha estat en el format dels panells i com es distribueixen els nous. I és que en aquest beneït pais, quan alguna cosa canvia, tothom tremola, pq malauradament gairabé sempre és per anar a pitjor.

Els panells de les noves comunitats deixen molt que desitjar dels de msn. Allà tot era més clar, fàcil i simplificat, sobretot quan volies enganxar alguna foto no havies de fer virgueries amb l'html i d'altres

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Invitat el 25/02/09, 05:38 am

...d'aqui que potser alguns companys que no es veuen enlloc, potser sigui pq han vist aquests nous formats una mica més complicats, i han preferit buscar-se'n algún de més fàcil, o simplement retirar-se. Estic convençuda que dels "quatre gats" que erem, gairabé estem tots ubicats per aqui. El que passa és que ens havien volgut fer creure que erem "el ciento y la madre"...mal començamen el d'haver de mentir sobre el total de participants. En fi, Lola, que estic amb tu. Que és una pena que hagin tancat el catweb i que a canvi tinguem uns grups que deixen molt que desitjar...i el pitjor és que no n'hi ha volta de fulla

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 10:40 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum