Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Ens anem a l'Alguer de vacances ???

3 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  VlCTUR 14/05/10, 03:09 am

Victor escrigué:.


































......................................................................................Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Tango16qg2







[/quote]


Editat per darrera vegada per Victor el 14/05/10, 03:19 am, editat 1 cop en total
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:18 am

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Llorandovaggggggggggg, m'agradava molt ballaaaaaaaaar
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  VlCTUR 14/05/10, 03:21 am

Tranquila, a la realitat, si et consola, jJo solament ballo quan remeno pots de pintura.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  VlCTUR 14/05/10, 03:26 am

Aquest boleru t'el dedico a tú.
De part del ...



... Moncho - Enllà de la distància
,.................................. avui ja li vaig trobant el compàs.
...clic

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Tango16qg2





Editat per darrera vegada per Victor el 14/05/10, 03:30 am, editat 2 cops en total
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:27 am

Doncs a mi m'agradava molt ballar sola al menjador de casa Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_pirat
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:29 am

M'agrada molt en Moncho. Ahir va cantar amb Joan Manuel Serrat i Sergio Dalma.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  VlCTUR 14/05/10, 03:32 am

El vaig sentir de rasquilló, al Turó de l'Home, a les notícies.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:35 am

Gràcies pel bolero....m'agraden una jartá!!! Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:37 am

Saps? M'agradaria poder tornar a ballar Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_bounce
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:42 am

...Qui sap, la meva amiga sempre em deia què jo era...Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 96040536
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:46 am

Oh, mon Dieu, otre foie il s'ont marché!!! Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_twisted
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  VlCTUR 14/05/10, 03:47 am

De res.


Boleros, buleries ...,


Franca Masu - Querido Cielo




.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 03:52 am

Que m'agrada la guitarra....
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Invitat 14/05/10, 04:01 am

Ara, si no et sap greu, una de ben mogudeta pq no ens adormim Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ens anem a l'Alguer de vacances ??? - Página 3 Empty Re: Ens anem a l'Alguer de vacances ???

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum