Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Violència masclista Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Violència masclista Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Violència masclista Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Violència masclista Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Violència masclista Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Violència masclista Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Violència masclista Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Violència masclista Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Violència masclista Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Violència masclista

4 participantes

Ir abajo

Violència masclista Empty Violència masclista

Missatge  Isona77 11/05/10, 03:29 pm

Fem molt mal fet reduïr la violència masclista a maltractaments fìsics o psicològics. Hi ha una violència masclista molt més soterrada i sibilina que no es veu tan pero que provoca greus danys psicològics i materials a les dones i fins i tot a les seves famílies.

Moltes empreses quan saben que una dona ha quedat embarassada l'acomiaden. Jo he viscut alguns casos i un em toca de molt aprop doncs es tracta de una filla. A la feina estaven encantats amb ella i l'anaven a fer fixa però ella va quedar embarassada i no tan sols no la varen fer fixa sino que la varen despatxar. Conec altres casos igual de flagrants i fins i tot un concret de una dona, directora d'un centre-residencia. Que a la feina estaven encantadíssims amb la seva tasca i com no la podien despatxar perquè es tracta d'una plaça fixa doncs l'hi han demanat que dimitexi. Així pel morro i amenaçant-la que si no ho feia li obririen un expedient per mala gestió i la farien fora igualment.

Es tan greu la situació d'aquestes dones, eficients, treballadores i responsables que es ben trist que el preu de tenir un fill l'hagin de pagar amb l'acomiadament, amenaçes etc. etc. Deixant de banda el greuje que això supossa, afecta d'una manera molt dura psicològica i també material a les families que pateixen una cosa tal.

La gent pot estar concienciada del maltractament físic doncs hi ha sang i fetge per desgràcia, pero aquesta mena de masclisme encobert passa moltes, massa vegades desaperçebut. D'aquí la meva indignaciò e impotència davant uns fets totalment injustos i que es produeixen a la nostra societat massa sovint.
.
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Violència masclista Empty Re: Violència masclista

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 06:23 am

Tens tota la raó Isona, el maltractament psíquic es desmereix.

Sense voler pecar de classista ni desmerèixer altres tipus de mobbing, el cas d'aquesta Directora de secció és flagrant, i no perquè el Mobbing vingui de l'administració mateixa, sino perquè estic segur que hi ha paralel·les entre aquesta mateixa administració pública i algún dels delegats o encarregats de la pròpia dona, que estan fent cua per ... ( i em callo, perque si tinc que triar entre endoll, corrupció o, el més indignant de tot, que seria la "renovació del sistema", els triaria TOTS)
Violència masclista Icon_cry


Jo li aconsellaria ... davant la conxorxa, no deixar que sigui una paranoia i seguir sent i fent el millor de si mateixa amb un bon somriure. Violència masclista Icon_wink
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Violència masclista Empty Re: Violència masclista

Missatge  Isona77 12/05/10, 02:23 pm

Ja tens rao Victor. El cas es que quan estàs embarassada, com es el cas, ets molt més fràgil i vulnerable, i hi ha situacions que afecten bastant l'ànim. En fi, que tiri endavant es el que li hem aconsellat els amics, però l'asumpte s'ha posat tan malament que ja està tot en mans d'advocats i quan es comença aixis... malament rai. O no!
Isona77
Isona77

Nombre de missatges : 1095
Fecha de inscripción : 18/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Violència masclista Empty Re: Violència masclista

Missatge  arcoiris 12/05/10, 08:05 pm

Posaran qualsevol escusa, que no tingui res que veure amb l'embaràs, i l'acomiadament será legal.Hem avançat molt, però encara ens queda molt camí fins a arribar a els mateixos drets que els homes.
arcoiris
arcoiris

Nombre de missatges : 2378
Fecha de inscripción : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Violència masclista Empty Re: Violència masclista

Missatge  Joan 13/05/10, 12:27 am

L'actitud que consisteix a atribuir als homes( en general) una superioritat de valors, en tots els camps, sobre les dones, ens porta a aquets tristos episodis de màxima violència que ens ha de fer reflexionar a fi de que sapiguem inculcar als petits la igualtat de debers i deures entre homes i dones. S'ha de tallar de soca-rel aquesta barbàrie.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 745
Fecha de inscripción : 04/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Violència masclista Empty Re: Violència masclista

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum