Catalunya Web
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Perquè varem abandonar la Web ?
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime09/06/23, 02:16 am por VlCTUR

» Un Joc Divertit: VERITAT ò MENTIDA
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime29/02/16, 12:18 pm por VlCTUR

» ALFABETO EMOCIONAL...
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime23/09/15, 11:32 pm por VlCTUR

» El domini de les emocions, clau en el treball i fora d'aquest
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime22/09/15, 06:44 pm por VlCTUR

» M'han ajudat a eliminar un xic de burriqueria.
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime21/09/15, 11:01 pm por VlCTUR

» Música de la Terra
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime23/09/14, 09:46 am por VlCTUR

» Per a Pantera.
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime26/05/14, 03:25 am por VlCTUR

» Bona tarde de¨fret ivent
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime07/05/14, 02:56 am por VlCTUR

» Bon Fret i molta pluja
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_minitime01/02/14, 02:33 pm por greta


Voleu millorar el català escrit?

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 11/05/10, 03:34 am

Adewwwwwwwwwww Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_rolleyes
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 11/05/10, 03:43 am

Bieeeeeeeeeen, he posa't un accent diacrític be!!!Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Opopop
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 11/05/10, 03:53 am

Carme escrigué:Bieeeeeeeeeen, he posa't un accent diacrític be!!!Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Opopop

posat = puesto ("he posat")

posa't = ponte ("posa't bé les sabates")

Ho sento, no he pogut evitar-ho Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_lol

... ara sí ... fins després Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_rendeer
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 11/05/10, 04:23 am

Acostumo a posar-ho en "remull" castellà...avuí ha estat la rapidesa en contestar. De totes maneres, gràcies per la rectificació Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Aquesta Ovella fa uns salts que t\'hi cagues.

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:02 am

Carme escrigué:Bieeeeeeeeeen, he posa't un accent diacrític be!!!Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Opopop

... i això no és cert ... ¿o, és que ets una ovelleta, tu.
Voleu millorar el català escrit? - Página 2 6a1d6f47f6cbf10e


( i, ara se la pispo a la Medusa caça Cascabells, que m'estarà mirant .... Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_eek )


Editat per darrera vegada per Victor el 12/05/10, 05:03 am, editat 2 cops en total
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:05 am

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 795440 Besos pa toaaaaas !!!
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:06 am

I com saps que t'està mirant la medusa? Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_eek ....per cert, ja te n'he pescat una en l'escrit què has fet del mocador Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:07 am

Waaaaaaaaaaaaaala Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Suspect
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:12 am

apañeroooooooooo, vols que et digui la que he trobat? Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_twisted
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:13 am

desde el nostre....
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:30 am

Com estàs missing, me'n vaig Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_pirat
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:31 am

Dewwwwwwwwwwwwwwwwwwww Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:48 am

Victor escrigué:Donem no es cap imperatiu... Donem és "damos"...


Gràcies per fer-me rectificar: "donem", a més de ser un present d'indicatiu, és també un imperatiu en la mateixa 1ª persona del plural: "demos" Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_wink
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:53 am

I des de, sempre va separat. En el cas de desde el, és des del.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:55 am

Carme escrigué:I com saps que t'està mirant la medusa? Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_eek ....per cert, ja te n'he pescat una en l'escrit què has fet del mocador Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz


Perquè te que salvaguardar bé, l'ovelleta voladora (bé, el que passa és que fa uns salts que t'hi cagues)... , que un dia li va presentar la seva amiga d'aventures. Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_study
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:57 am

... pero ja no en parlem més, aquí hi som tu i jo i sempre més gent.


no em facis treure les meves paranòies en públic amb preguntes que sols és fan en privat, sino, el meu tribut per copy-left, creix. àssies ... Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_wink
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 04:58 am

Pensava què havies posat el radar quàntic Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_rolleyes
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 04:59 am

Carme escrigué:I des de, sempre va separat. En el cas de desde el, és des del.


âssssssssssies, mai m'enrecorde Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_redface
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 05:00 am

Uisssssss, més gent, dius.......el ciento y la madreeeeeee, i a qualsevol hora, i no és broma Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_idea
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 05:02 am

nu nu nu nu, és me'n recordo. L'apòstrof sempre va al més a la dreta possible Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 05:04 am

Carme escrigué:nu nu nu nu, és me'n recordo. L'apòstrof sempre va al més a la dreta possible Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz

... Tu ho has dit, ... Possible !!!, i no m'ho he mirat ... Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_clown

... i no m'ho faràs mirar. Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_jokercolor
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 05:07 am

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_razz
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 05:10 am

... i si m'has de fer dubtar de les dues flexions d'un pronom reflexiu mateix com "se" ( cap a dos pronoms febles més: "n" i "s"; és a dir, un de persona (n) i un de nombre (s), renego de la lògica de l'apostrofació catalana.


Mentrestant, agruparé el que m'interessi, de la manera que jo vulgui.
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Invitat 12/05/10, 05:13 am

Arsa, ole tus güevosVoleu millorar el català escrit? - Página 2 Folklorica
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  VlCTUR 12/05/10, 05:15 am

Victor escrigué:Un altre accent diacrític molt important és el del "sí" afirmatiu per a diferenciar-lo del "si" condicional.


... i ara m'en torno a la feina .... Adeuuuuuuuu !!!


Tens raó, Panter, no em vas senyalar croquetament aquest m'en, i ara el recordo. Pensava que parlaves d'un "se'ns" (se'ns escapa el temps de les mans") ... Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Icon_redface
VlCTUR
VlCTUR

Nombre de missatges : 817
Fecha de inscripción : 15/01/2009
Edad : 58

http://www.cagabandúrries.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Voleu millorar el català escrit? - Página 2 Empty Re: Voleu millorar el català escrit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum